Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche Francorchamps days
- Dit onderwerp bevat 178 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door danny porsche nr5.
-
MakerDiscussie
-
6 februari 2011 om 23:39
Hallo,
dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆
De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.
Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)
Wat kost een toegankskaart?
Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Olivier -
MakerDiscussie
-
k’Heb het slecht nieuws deze ochtend vernomen Audiotronics.
Veel sterkte en hopelijk pakken ze die kl**tzakken snel… 👿
Maar of ze de schade gaan (kunnen) betalen zal nog een ander verhaal zijn 🙄PS: vandaag ook 2 total loss wagens gezien in Franchorchamps.
Een 997 GT3 en een 993.
Dat is voor die mannen ook al geen leuk weekend geweest 🙄Anoniem22 mei 2011 om 16:12Ah, ook bekeken dan, eentje als turbolook gehad, één van des mooiste modellekens dat ze tot op heden gemaakt hebben.
Zeer goede staat trouwens, mooi!Anoniem22 mei 2011 om 15:41@ audiotronics
Ik hoop voor U dat het de juiste mannen zijn en anders dat ze de daders alsnog kunnen vatten.Gette schrijft:
Hy, was dat uwe blauwe turbo die op de hoek stond geparkeerd aan de trap voor naar boven te gaan ?
Indien je, proficiat schoon machien !P.S. Voor hoeveel eurokes zouden die GT3 mannen daar verstoken op circuit, den Total zal tevreden zijn 😯
Geert.
Dat was inderdaad mijn Porsche 😀
Anoniem22 mei 2011 om 15:36“ook nen goeie morgen” is hier voor een keertje op zijn plaats denk ik 👿
Dan kijk je er eens naar uit om een dagje tussen die wagens te slenteren!
Ramkraak, inbraak daar heb ik ook schrik van. Niet dat er bij ons veel kan gestolen worden maar wat doet de verzekering in dergelijke gevallen? Gezever van ” de beveiliging van Uw zaak is volgens de voorschriften van Uwe polis meneer…”!Nu hopelijk zijn het idd die kerels die ze hebben opgepakt en komt alles terug op zijne plooi, sterkte!En papa’s die kleine gasten die voor wat nachtelijk vertier zorgen krijgen dat later toch terug, geen zorg 😉
Is weer flink balen om zo je zondag te starten.
Mag hopen voor je dat het die lui zijn, en schop ze maar eens flink onder hun
😉Verder natuurlijk succes met de schade afwikkeling.
Dat is me hier wel de zondagmorgend zeg! Hoop inderdaad voor jou dat je de spullen kan recupereren. Maar zelfs dan is het allemaal extra werk en een hele papierwinkel. Succes met de verdere afhandeling.
Deze morgen vroeg Mushroom al per sms verwittigd dat ik niet mee ging rijden. Ik werd omstreeks 6 uur door de politie gecontacteerd met de melding dat er een ramkraak op de winkel was gebeurd. Dus in speedtempo naar Tremelo en daar zag ik dat heel de straat was afgezet. Er was dus een wagen door de glazen deur gereden en ze hadden binnen een puinhoop achtergelaten. Eerste raming : alle GSM’s, startkaarten en veel van het caraudiogedeelte was meegenomen. Winkel vol glas en omvergeslagen meubelair. Dus toch minstens een 15.000 euro aan materiaal kwijt + de schade.
Toch al één klein postief punt : de politie zou deze morgen na de ramkraak op de Haachtsesteenweg een ford focus hebben klem gereden en een paar inzittenden hebben kunnen overmeesteren. Een wagen die gisterenavond in Brussel was gestolen en mogelijk voor de ramkraak zou gebruikt zijn. Hopelijk kan er iets van de gestolen goederen gerecupereerd worden, anders is het wel een fameuze streep door de rekening 😥
Hier hetzelfde vrees ik, heel de nacht de kleine van kleren gewisseld, en dus nagenoeg niet geslapen.
gezien het weer ( het giet hier momenteel), en de weinige slaap die ik gisteren gehad heb ( de kleine van 1.5 jaar is ziek) zal ik niet naar francorchamps afzakken. volgende keer misschien. 🙁 🙁 🙁
plumber schrijft:
911-lover, niemand wil met jou mee, je karma is te slecht (ttz het gaat teveel naar boven en naar beneden 😉 )
En alweer heb je gelijk . Gisteren linkje met foto’s geplaatst en op drie andere berichten gereageerd .
Gevolg vandaag weer drie karmapunten weg 😈 😉
Blijkbaar heefte r hier iemand zijn hobby/missie van gemaakt elke 6 uur te klikken om het naar beneden te halen . 😕Anoniem22 mei 2011 om 01:10Die witte GT3 deze morgen, ring Brussel op takelwagen 🙁
Vandaag op het eind van de laatste sessie Albert GT RSR (copy) total los en moet binnen 2 weekjes deelnemen aan het Ned kamp te Assen…mecaniekers waren in hun nopjes 😕
Overigens prima dag gehad!vawilliam2003 schrijft:
Ik ben er vandaag geweest en heb er ook enkele gezien die zwaar beschadigd werden binnen gebracht in de pits 😕
Hy, was dat uwe blauwe turbo die op de hoek stond geparkeerd aan de trap voor naar boven te gaan ?
Indien je, proficiat schoon machien !P.S. Voor hoeveel eurokes zouden die GT3 mannen daar verstoken op circuit, den Total zal tevreden zijn 😯
Geert.
Anoniem21 mei 2011 om 19:34Ik ben er vandaag geweest en heb er ook enkele gezien die zwaar beschadigd werden binnen gebracht in de pits 😕
Anoniem21 mei 2011 om 15:44airbags en al eruit …
pijnlijk, zeker als die te koop stond. 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.