Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
    • Rufie schrijft:

Morgenvroeg vroem vroem….

Gespot op de Brusselse ring deze middag 😉

Attachments:
      • Afb0149.jpg
      • Afb0149-20110520.jpg
      0
      Anoniem

Ben jij samen met 911 lover is dinslaken geweest ❓
        Zoja dan heb ik u daar ontmoet. Ik kom morgen naar Francorchamps.
        Ik was met die blauwe turbo 😀

Wij zien hier wel geen foto’s 🙁
        Uw foto’s eerst op bvb photobucket plaatsen en dan naar hier linken.
        Rechtstreeks op het forum plaatsen gaat niet.

0

Hallo,ik ben nieuw op het forum,mijn naam is dusart benny en bezit een 996 turbo,ik ben van vrijdag tot zondag in francorchamps en verblijf in hotel de la source een aanrader,hier al foto’s om jullie te doen watertanden 😯 ook de groeten aan koen put(911 lover)

0

Porschky, klinkt enorm pijnlijk…
            de pijn op zich valt goed mee maar de hallucinaties van al de medicatie en verdoving geweest, doen me besluiten van thuis te blijven…
            met spijt in het hart, maar zou ook niet willen dat iemand mij een duw geeft en ik opnieuw mag beginnen

anyway, ik zal achteraf de verslagen wel lezen en met veel plezier naar de foto’s kijken van o.a. 911-lover 😉

groeten

0

Ik morgen eens kijken. Hopelijk wat animo.

0

troost u: ik ben zo slim geweest om mijn rib te breken tijdens mijn hooikoortsseizoen! Ik ben ondertussen al op de hoogte van hoe leuk de combinatie gebroken rib-niesbui is 🙄

0
                Anoniem

Porschky
                  Verzorg U dan maar goed, je wil nu geen verkoudheid oplopen.
                  Ik spreek uit ervaring, hoesten met 4 ‘afgespannen’ ribben valt niet mee 😡

0

schouderoperaties of niet: niet pleuje!! Kijk maar naar mij! Ik ben er in geslaagd de hoofdvogel af te schieten in de gym vorige zondag; alwaar het dik verkeerd gegaan is bij de beentraining, en ik een pietluttige 530 kg op mij gekregen heb… waarbij de rib ‘krak’ zei… Maar dat zal mij niet tegenhouden! Ik moet er alleen op letten niet te ademen, mij niet te bewegen, en vooral niet te lachen! 😉 Auw…

Heb wel aan mijn schoonbroer gezegd dat hij mee moet gaan, om mij te helpen als ik een plasje moet doen; ik mag namelijk niks zwaars heffen voor het moment! 😆

0

Gisteren avond kwam ik van Luxemburg over Luik en er reed al heel wat Porsche-geweld die richting uit. Ik kijk er alvast naar uit.

0

Hier ook . Fotootjes volgen dus morgenavond 😉

0

Morgenvroeg vroem vroem….

0

Miljaar, ik moet nog gaan kuisen :(:(

Daar gaat de zaterdag planning 😛

Ik heb buiten BC nog niemand gehoord dus de halte in Wommelgem zal wss overgeslagen worden. Ik bel Mushroom wel wanneer we aan Luik komen. Indien jullie dan niet te ver zijn kunnen we samen nog tot spa bollen anders rijden we rustig op ons eigen voort.

0

Aan allen veel plezier gewenst zondag!!
                              iets te enthousiast gedacht, maar pas thuis na zware schouderoperatie met als gevolg dat ik zal moeten thuis blijven…
                              En dat voor mijn eerste Porsche Days! 🙁

ik zou zeggen tot de volgende 😉

0
                              Anoniem

Ik ga zaterdag.
                                De Porsche is er al klaar voor 😀
                                [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Lanyard004.jpg[/IMG]

0

Wij gaan zaterdag met het arrangement van PCCB.

Jack-in-the-box & Kleinekastenteufel

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.