Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
    • ik probeer zondag aan te sluiten in leuven, maar dat zal afhangen van de hoeveelheid werk dat ik heb. als ik kom stuur ik wel een sms naar mushroom, zodat ze niet zonder mij vertrekken

Ik ga op zaterdag!

Wie van de PF leden gaat er ook rijden op’t circuit?

‘t wordt mooi weer 8)

Ga ook proberen tegen 11u in Francorchamps te zijn, zal wel een treintje tegenkomen 😉

Als ge van Hoevenen zelf moet komen kunnen we misschien samenvoegen aan het Esso tankstation ipv bij Jan Bol. Als je van Ekeren komt dan zie ik je wel bij Jan Bol staan 🙂

Als ik ga spring ik in het boerengat al op de trein ;-). Veronderstel dat je aan de Leugenberg op de snelweg gaat?

Mijn treintje vertrekt blijkbaar vroeger als dat van de E40 🙂

Tegen 8:30 vertrek in Hoevenen City (jawel dat boerengat tegen de haven van Antwerpen ;))

Tegen 8:50 aankomst aan de Texaco (denkik toch) in Ranst vertrek om 9:05 (academisch kwartierje :))

Rond 10:10 aan het tankstation net achter Luik (indien er mensen daar mee op de trein willen anders word dit enkel een snelle pit stop ipv een halte) Om 10:30 ten laatste vertrekt de trein dan voor het laatste stuk

Aankomst in Spa rond 11:00

Tijd voor een hamburger, wat rondkijken en dan om 12uur de parade

@Mushroom en co, misschien toch iets vroeger afspreken om wat relaxter daarheen te rijden? Ik heb gehoord dat er best wel wat controle zal zijn.

Mensen die mee op de trein willen springen kunnen mijn gsm nummer via pm opvragen. Ik zal het dan op donderdag doorsturen.

Laat in je pm ook even weten waar je mee op de trein wil springen.

ik ga zondag met de turbo tot daar, ik denk er te zijn rond 11u. Eens kijken als ik mijn topsnelheid van 265km/h kan verbeteren… Leve de waalse autosnelwegen en natuurlijk de coyote!

Van Leuven tot Luik: prima, kan ik weer effe bijtanken! 😆

Als ik ga is het ook zondag, en blijkbaar zijn wij bijna buren, dus wil ik dan gerust hier ergens afspreken en dan zo richting Francorchamps rijden. Ik hou je op de hoogte van m’n agenda 😉 .

Hey Mushroom,

Bedankt voor de nummer, ik zal je zeker iets laten weten, maar mss toch best enkel op aanvraag doorsturen per PM

Het internet weetjewel

Ik hoop toch dat er nog wat mensen mee willen rijden vanuit Antwerpen.

Op zondag dus 🙂

Dat is dat groot Shell station “vanboven” op den berg zeker?
                          Wij spreken af om 10 uur in Leuven. Ik veronderstel (ietsje te laat vertrekken etc) dat we rond 10u45 aan dat Shell station zullen passeren.

Als je aangeeft van daar te wachten dan zullen we er daar effe afrijden…
                          Mijn nummer (alleen te gebruiken voor deze rondrit of om af te spreken voor de lanyards) 0475/249591

SL33PY schrijft:

Zondag rijden wij over de E313 naar Luik

Net voorbij Luik op de E40/E42 is er ook een tankstation, kunnen we daar misschien afspreken om het treintje te verlengen?

En zijn er misschien nog gegadigden om vanaf Wommelgem een treintje te starten?

De treintjes kunnen dan ook best telefonisch in contact staan, kwestie van alles goed te (ar)rangeren 🙂

De voorgestelde rangeerplek
                            http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&client=firefox-a&hs=2eL&rls=org.mozilla:en-GB:official&q=50.65423+,+5.709107&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Iemand??? Niemand?? 🙁

ik zou het niet weten, ik sta elke dag in de file :p 😀

pas maar op met die Belgische treintjes… want die komen nooit op tijd aan! 😉

Zondag rijden wij over de E313 naar Luik

Net voorbij Luik op de E40/E42 is er ook een tankstation, kunnen we daar misschien afspreken om het treintje te verlengen?

En zijn er misschien nog gegadigden om vanaf Wommelgem een treintje te starten?

De treintjes kunnen dan ook best telefonisch in contact staan, kwestie van alles goed te (ar)rangeren 🙂

De voorgestelde rangeerplek
                                  http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&client=firefox-a&hs=2eL&rls=org.mozilla:en-GB:official&q=50.65423+,+5.709107&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.