Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
    • plumber schrijft:

911-lover, niemand wil met jou mee, je karma is te slecht (ttz het gaat teveel naar boven en naar beneden 😉 )

Goed zo , dan heb ik lekker tijd om veel fotootjes te maken .
      Maar dan moeten die mensen uit principe de fotootjes dan ook maar niet bekijken 😈 😉

Hier even verder gaan met treintjes vormen…

Zondag 22 Mei om 10 uur ‘s morgens aan het tankstation in Leuven op de E40 richting Luik.

Wie :
        Mushroom
        Plumber
        Porschky
        Audiotronics
        Joebar13…

Al met 5 !! 🙂
        Sweet !!

Mushroom schrijft:

Mushroom schrijft:
          [quote]Hier even verder gaan met treintjes vormen…

Zondag 22 Mei om 10 uur ‘s morgens aan het tankstation in Leuven op de E40 richting Luik.

Wie :
          Mushroom
          Plumber
          Porschky
          Audiotronics (onder voorbehoud en met de belofte van een volgeplakteP)

Kleine verandering om op tijd te zijn voor de Porsche parade…
          Porschky, Audiotronics… ok voor jullie?[/quote]

Zet mij ook maar in het lijstje!!!!

911-lover, niemand wil met jou mee, je karma is te slecht (ttz het gaat teveel naar boven en naar beneden 😉 )

Wij ook , maar waarschijnlijk zijn we die vrijdag wel vrij .
              Wie komt er nog op Vrijdag ?

1 : 911-lover

Had ook graag eens langs gekomen maar moet helaas werken. 😥 😥 😥

Tof dat je meekomt AudioTronics !
                  Wordt vast een leuke dag 8)

Ik ben daar tegen 10 uur 😀 😀 😀
                    En geen stickertjoening laten doen. Ze waren mij al aan het uitlachen 👿

Het is terug de originele parade zoals vroeger; verleden jaar was inderdaad een miskleun…

Organisatie heeft ook gezien dat het verleden jaar niet goed was… (stond onlangs artikel in Flat6).

917

Is het weer een echte parade zoals dit

of zo een triestige bedoening als vorig jaar?

Ik ben de 997 op de voorgrond, foto van 2 jaar geleden.

Groeten,

Frank.

Voor mij OK om 10 uur in Leuven. Hopelijk met 8) omdat de zon schijnt 😀

voor mij persoonlijk wel; ik ben doorgaans toch altijd vrij vroeg op (zit om dat uur doorgaans al in de gym op zondag 😀 )

Misschien dat mijn zwanger vrouwtje, die doorgaans wel wil uitslapen, dan afhaakt, maar ik had toch al enige reserves of het voor haar haalbaar zou zijn om daar nu aan 7 maand ver een ganse dag rond te waggelen…

als we daar rond 10 uur afspreken, rekening houdend met het academisch kwartiertje voor sommigen, hebben we inderdaad wat meer speelruimte om op tijd te zijn…

Mushroom schrijft:

Wie :
                              Mushroom
                              Plumber
                              Porschky
                              Audiotronics (onder voorbehoud en met de belofte van een volgeplakte P 8) )
                              Snoer964

Kleine verandering (10uur ipv 11 uur) om op tijd te zijn voor de Porsche parade…
                              Porschky, Audiotronics… ok voor jullie? 8)

Ik zie dat ook zitten om 10 u in Leuven (tankstation )Dus zet me ook maar op het lijstje 😛

Mushroom schrijft:

Wie :
                                  Mushroom
                                  Plumber
                                  Porschky
                                  Audiotronics (onder voorbehoud en met de belofte van een volgeplakteP)

Kleine verandering om op tijd te zijn voor de Porsche parade…
                                  Porschky, Audiotronics… ok voor jullie?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.