Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
  • Anoniem

Zal dan maar vroeg gaan.
      Tegen 9u daar moet lukken.

Mushroom, misschien toch beter iets vroeger afspreken indien mogelijk?

Als ik me niet vergis is de Parade om 12 uur en dat wil mijn zoon niet missen…

Hangt er vanaf wat je wil zien, is een komen en gaan van Porsches de hele dag door op het middenplein. Op het circuit is het natuurlijk leuker om de pro’s te zien, al is het ook wel tof om de oudere types te zien die eerder in de sport of fun-klasse rijden. Je gaat je zeker nooit vervelen 😉 . Hier vind je de agenda http://www.porscheclubfrancorchamps.be/nouvelle/pfdpgm11nl.htm

Anoniem

Ik ga zaterdag vanuit Geel.
            Misschien van hieruit ook een treintje.
            Vertrekuur ❓ nog geen idee,
            vanaf welk uur begint het interessant te worden ❓

Hier even verder gaan met treintjes vormen…

Zondag 22 Mei om 11 uur ‘s morgens aan het tankstation in Leuven op de E40 richting Luik.

Wie :
              Mushroom
              Plumber
              Porschky

Klopt .

Eén keer een probleem gehad daar men mijn vriendin geen armbandje wilden geven daar ze dachten dat ze geen 16 was .
                Ze was toen net geen 22 😆

Volgens mij moeten ze minimum 16 jaar zijn om mee te mogen…

Anoniem

Best wel funny, door hier te posten net te weten gekomen dat oli-carrera in mijn straat woont op een kilometer van mijn deur 😆
                    small world zeggen ze dan.
                    (Maar k’zou hem toch niet willen stofzuigen … )

Ik kom zondag met de P 8)
                      Hopelijk is het goed weer…

Mocht er iemand op het circuit rijden en mijn zoon een toerke willen meenemen zou ik dat erg op prijs stellen. Ben bereid ervoor te betalen.
                      Hij zou dolgraag eens meerijden op circuit. Zelf heb ik niet de ballen aan mijn lijf om op de P-days mij op het circuit te wagen met mijn P…

Ter info: mijn zoon is 6 jaar

Greetz,

Plumber

als ik kan gaan zal het zaterdag zijn

Ik zou zondag wel willen meegaan!Hangt af van het vertrek uur.Ik ben afkomstig van blankenberge

Wij zouden volgens de beloftes van het nieuwe werk (als ze het dit keer nakomen) vier dagen werken en drie vrij zijn .
                            Dan bestaat de kans erin dat we vrijdag eventueel toch naar PDF kunnen gaan (het is te hopen) Zaterdag en zondag is sowieso werkendag .

Cool Alain!!

Ik ben nog aan’t nadenken welke dag ik ga, maar waarschijnlijk zaterdag.
                              Hopelijk wordt het weer zo leuk als vorig jaar 😉

Ik ben er 3 dagen. Iemand die de vrijdag gaat ?

wij zullen wss zondag’s afkomen

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.