PORSCHE FRANCORHAMPS DAYS 2016

Home Forum Porsche Uitstappen PORSCHE FRANCORHAMPS DAYS 2016

• Maker
    Discussie
  • Belangrijk agendapunt 2016:

Porsche Francorchamps Days 2016

Zaterdag 30 april 2016 en Zondag 1 mei 2016

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Niet helemaal akkoord, paddock opnieuw volledig voor P, en zal wel opnieuw gevuld worden met Porsches in alle geuren en kleuren.
      Porsche cup en gt3 training zorgt dat er ook nog iets extra te bekijken valt.
      Als Trackday waren de Porsche days al lang niet meer het beste keuze, €/min dus niet te vergelijken, als evenement met nu ook een groter commercieel dorp denk ik dat er opnieuw veel meer te beleven en te bekijken valt. Ik denk wel dat ik is zal gaan kijken.

Wat een prijzen 😯

Zal dit jaar dan maar eens afzakken naar Dinslaken in de plaats

Maar weliswaar in maart natuurlijk, en niet in mei wanneer het raceseizoen volop aan de gang is en het boeken van Spa blijkbaar flink duurder is.

[hide]De eerste trackday van RSR in 2016 kost 695 en is op een zaterdag. Keuze is dan snel gemaakt me dunkt ![/hide]

Verschil is natuurlijk dat die niet tijdens het weekend zijn…
              Vorig jaar werd al duidelijk dat het cicruit elk jaar meer en meer geld vraagt om het een weekendje te verhuren op een topmoment in de lente. En aangezien ze blijkbaar tussendoor geen race mogen organiseren om kosten te dekken, wordt het helaas steeds duurder voor rijders en bezoekers…
              Oplossing is misschien uiteindelijk toch maar uit te wijken naar een ander circuit?

[hide]Ik ga 99% zeker NIET gaan. Als je de prijs per minuut berekent on track komt het EEN PAK DUURDER uit dan de Curbstone en RSR trackdays ! En ik denk dat je mag stellen dat deze twee laatste organisaties toch van een hoger niveau zijn dan wat onze Waalse vrienden doen tijdens de Porsche Days ![/hide]

Classic op zondag is 350€ voor 2 sessies van 45 minuten. 😥

Niets is eeuwig, jammer.
                    Zou wel eens kunnen dat ik deze editie oversla…

Ik dacht 350… Het is idd erg jammer dat dit mooie evenement deze richting op gaat. Zit nu ook te twijfelen of ik wel ga gaan..

Heb nog geen prijzen ontvangen voor de classic categorie op zondag. Maar dat zal dus ook stevig zijn…

Vandaag alle info ontvangen van Porsche club francorshamps . :geek:
                          Publiek 15€ in voorverkoop en 20€ aan de kassa.
                          Voor mee te rijden in parade 30€ in voorverkoop en 50€ aan de kassa.
                          Rijden op circuit in 3 sessies zaterdag 1 x 60m en 2 x 40m is 140m voor 780€
                          Rijden op circuit in 3 sessies zondag 2 x 45m en 1 x 40m is 130m voor 650 €
                          Pack 2 days is 1300€ vorig jaar 1400 betaald voor 3 dagen.
                          Veel geleerd uit editie 2015 hebben ze precies niet. :bounce: :bounce:

Alle datums Francorchamps 2016 (voorlopige lijst)

http://www.spa-francorchamps.be/nl/kalender-trackdays.php

[hide]Even opmerking in de marge. Wat is de Porsche Club Francorchamps toch een klantonvriendelijke toestand seg. Porsche days was me vorig jaar bevallen zodat ik informeerde naar lidmaatschap PCF, en gierig als ik ben vroeg ik naar mogelijkheid van prorata betaling vermits al meer dan de helft van het jaar toen verstreken was. Geen reactie. Dan nog maar eens iemand anders van het bestuur gecontacteerd. Weerom geen reactie. Ze hebben duidelijk geen nieuwe leden nodig. OK, niet dan he denk ik dan bij mezelf ! Maar dan ook NIET in 2016 en de jaren nadien ook niet he ![/hide]

Inschrijven kan via Porsche Club Francorchamps. :salut:

hij bedoelt wss op circuit rijden in Spa tijdens de PF days op 30apr-1mei 2016

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.