porsche gaat mainstream

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen porsche gaat mainstream

• Maker
    Discussie
  • in de nieuwe “auto bild” staat een artikel dat porsche een mini-volksporsche gaat maken met een 2 liter 4cylinder motor van audi die 280pk aan boord zou hebben,prijs zou rond de 35000 euro liggen
    porsche gaat mainstream

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ik dacht gelezen te hebben dat het zou gaan om een viercilinder 211 pk. Weet iemand of er al foto’s van te zien zijn? En ik kan mij aansluiten bij de mening nieuw is altijd zekerder. 😉 en zo wordt voor sommigen waar deze wagen enkel een hobby is en een andere wagen noodzakelijk, het toch financieel bereikbaar

[quote=”ericbullet”:2ecm16hd]het laatste waar ik aan dacht was de waardevastheid van mijn wagen toen ik hem aankocht[/quote]

Tot je eens iets anders wil (en geloof me, vroeg of laat wil je eens iets anders), ik deed ook 😯 als ik zag wat mijn Boxster maar meer waard was. 😳
        Misschien koop ik binnenkort in die prijsklasse iets (misschien ook niet hoor, maar we mogen al eens dromen hé), en dan moet ik kiezen tussen een splinternieuwe voor dat geld, of een “occazieke” van een 6 a 7 jaar oud en 150.000 km. op de teller.
        Nieuw is altijd nieuw, maar is ook altijd een grotere verliespost. Natuurlijk als je je motorke op 155.000 km van je occazieke erdoor blaast …

het laatste waar ik aan dacht was de waardevastheid van mijn wagen toen ik hem aankocht,bij mij is het puur het rijplezier en het geweldige geluid dat mij heeft doen kiezen voor porsche.
          als je me een half jaar geleden had gevraagd wat je het meeste haat dan had ik geantwoord autorijden,dat zal je me nu niet meer horen zeggen 😉

[quote=”Steady Eddy”:vysh3d7j]De 924-944-968 geschiedenis herhaalt zich ? Crisis overleven en continuïteit verzekeren noemt men dat…[/quote]

Hmm,
            Ja en neen.
            Ja, Audi motor
            Nee, want de huidige Porsches zijn allemaal waterkokers in tegenstelling tot vroeger waar de 924 etc… watergekoeld waren en “de echte” luchtgekoeld, en de motor zou ook midden- of achteraan liggen, ook in tegenstelling tot de 924 die de motor vooraan had ipv achteraan.

Dus ‘t zal afwachten worden denk ik.
            Mij ziet hij er op ‘t eerste zicht heel knap uit, maar uiteindelijk zal hij toch ook niet zo waardevast blijven als de 911 vrees ik.

De 924-944-968 geschiedenis herhaalt zich ? Crisis overleven en continuïteit verzekeren noemt men dat…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.