Porsche gecrashed op de E40 !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Porsche gecrashed op de E40 !

• Maker
    Discussie
  • Helaas nog geen foto’s… maar ze zijn me beloofd…

Gebeurd op 09/08/2007

Hier het verhaal…

[b]Op de E40 in Aalter is donderdagnamiddag een Porsche met een snelheid van 155 kilometer per uur onder een vrachtwagen terechtgekomen. De inzittenden maakten een proefrit. De bestuurder raakte zwaargewond, de vrouwelijke passagier bleef ongedeerd. Volgens het parket van Gent zijn beiden aan de dood ontsnapt.

Het ongeval gebeurde kort na 14 uur. Volgens de inzittenden van de Porsche kreeg het voertuig een klapband. Getuigen zagen hoe de wagen zigzagde over de middelste rijstrook. Daarna belandde de auto onder een vrachtwagen op het rechterrijvak.

De bestuurder, een 29-jarige man uit Genval, werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar. Zijn passagier, een vrouw van Griekse afkomst, bleef ongedeerd. Het stel maakte op het moment van het ongeval een proefrit.

Volgens de verkeersdeskundige van het parket reed de bestuurder veel te snel.
    De snelheidsmeter bleef door de klap staan op 155 kilometer per uur, maar volgens getuigen was de wagen op dat moment al aan het afremmen. De deskundige zal nu nagaan of de Porsche voor of na het ongeval een klapband kreeg. sdg[/b]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • ken

het blijft maar dure

dat het nu mag ophoude zenne

Wim

Hier ook eentje afgeschreven.

http://www.112actueel.nl

Derde onderwerp.

heb hem zien liggen …. 😥 geen mooi beeld

Mij werden de foto’s beloofd, maar om één of andere reden mag ik ze blijkbaar toch niet online zetten…

heb de fotos gezien bij een vriend
              grijze 997 gt3 van bij porsche import droogenbos
              blijft niets van over en de twee inzitenden zijn ongedeert man is naar het ziekenhuis gebracht maar was één uur daarna als met zijn gsm aan het spelen
              erger is dat de wagen geen verzekering had porsche import kan blijkbaar de gt3 niet laten verzekeren als test wagen werd mij vertelt
              😳 😳 😳

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.