porsche gezocht als trouwauto

Home Forum Zeverhoekje porsche gezocht als trouwauto

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Een groentje op deze site..
    Een vraagje aan lieve mensen die me kunnen helpen.
    Mijn broer gaat trouwen (juli 2011) en hun droom-trouw-auto is een witte porsche cayenne.
    Ik weet..sites voor zulke gelegenheden genoeg..maar spijtig genoeg niet te betalen..
    Daarom, wil ik als verrassing het toch geregeld krijgen om 3 auto’s te huren, ev. met de eigenaar als chauffeur (alles is bespreekbaar).
    Dit is natuurlijk tegen een vergoeding, maar de meeste organisaties vragen € 500 – 600 per auto… Tja…

Dus..hopelijk heeft iemand zin om gewoon mee te werken en een lieve daad te doen. 8)

Indien iemand nog vragen heeft.. gelieve een mailtje te sturen naar:
    annelies_croes@hotmail.com

Alvast bedankt voor uw medewerking.

MVG, A. croes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • BC911 schrijft:

Wat een vruchtbare dag, de Cayennes komen plots uit de lucht gevallen 😀 . Mooi hoor! Wel geen krasjes maken met de nieuwe trouwringen hé, Porsche-eigenaars zijn daar heel gevoelig voor ;-). En ik spreek uit ervaring, heb zelf vorige week m’n eigen P voorzien van de nodige krassen met dat nieuwe stuk metaal rond m’n vinger 😥 . Als je het niet gewoon bent tik je der overal mee tegen … En natuurlijk verwachten we hier foto’s hé !!!

Daarom dat ik mijn trouwring maar één dag heb aangehouden 😆 😉

Anoniem

cabrio wim schrijft:

annelies schrijft:
        [quote]Komaan, Cayenne-bezitters! Reageer positief!! 🙂

Hier op het forum zijn maar 2 geregistreerde Cayenne bezitters, en een in blijde verwachting. 😉

Dus……………….. :roll:[/quote]

Ik denk dat er meer zijn hoor Wim !
        Ik heb er ook eentje naast de 911.

@ Annelies, het is voor mij een beetje te ver rijden en de tijd ontbreekt mij ook een beetje, het is ook geen witte trouwens. Mocht je in grote nood zitten de maand voor het feestje mag je mij nog wel eens contacteren, we zien dan wel of ik iets kan regelen.

Hallo Funny en Alex,

Super! super!! Ik verneem deze week de exacte datum en dan laat ik jullie snel iets weten.
          Kunnen jullie even een mailtje sturen naar mij met jullie gegevens (naam, mailadres, ev. gsm-nummer).
          Dat is voor mij iets makkelijker om contact te houden dan via dit forum!

Nu nog één witte cayenne vinden!! Jippie!!

Groetjes

Wat een vruchtbare dag, de Cayennes komen plots uit de lucht gevallen 😀 . Mooi hoor! Wel geen krasjes maken met de nieuwe trouwringen hé, Porsche-eigenaars zijn daar heel gevoelig voor ;-). En ik spreek uit ervaring, heb zelf vorige week m’n eigen P voorzien van de nodige krassen met dat nieuwe stuk metaal rond m’n vinger 😥 . Als je het niet gewoon bent tik je der overal mee tegen … En natuurlijk verwachten we hier foto’s hé !!!

Annelies,

Wij hebben ook wel een (zwarte) cayenne ter beschikking.
              Laat tijdig iets weten.

Anoniem

Dag Annelies ,
                Ik wil jullie wel helpen als het mogelijk is .Ik heb een zwarte Cayenne bestelt ,de levering is voorzien mei juni 2011 .Dus in principe kan en wil ik jullie helpen .Gelieve me wel eens de excacte datum te bezorgen aub .

de gymeigenaar van waar ik nu train is ook zo een manusje-van-alles die dancings, biljartzalen, gyms enz enz gedaan heeft. Hij dacht ook slim te zijn door zijn Lamborghini Diablo in te schrijven op kosten van de zaak, omdat die zogezegd verhuurd werd. (af en toe zo eens een fictief factuurke aan vrienden, u kent dat wel…) Groot was zijn verbazing toen bij een belastingscontrole bleek dat ze die wagen weest gaan controleren zijn in de garage waar hij in de showroom stond (met zijn nummerplaat op!), en vanwege de kilometerstand die amper wijzigde op 2 jaar tijd al zijn onkosten weigerden, wat hem een flinke belastingsoprisping opleverde… Dus inderdaad, ook onze vrienden van Brussel kennen die trucjes steeds meer… 👿

Wim

annelies schrijft:

Komaan, Cayenne-bezitters! Reageer positief!! 🙂

Hier op het forum zijn maar 2 geregistreerde Cayenne bezitters, en een in blijde verwachting. 😉

Dus……………….. 🙄

Beste Annelies,

Ik denk dat het merendeel van de forum leden hier met een 911, Boxster of Cayman rijden… (uitzonderingen zijn er uiteraard altijd).

Heb ook geen Cayenne, sorry 🙄

Succes met de zoektocht nog 8)

Greetz,

Plumber

Spijtig…
                        Hopelijk zijn er anderen die dit wel zien zitten?
                        Komaan, Cayenne-bezitters! Reageer positief!! 🙂

Alvast bedankt voor uw reactie.

Anoniem

Klopt, enkel je kan een deel in belastingaftrek terug verdienen. Leverd enkel een goedkopere wagen op.
                          De tijd die je erin steekt is verloren, en de stress dat er iets aan de wagen komt is ook gratis!
                          Mijn zus is er ondertussen ook mee gestopt.

@ Annelies : Mechelen/Zemst is nog deels in mijn regio maar ik zie nog geen bruid met trouwkleed achterin een 911 kruipen. En helaas geen cayenne in mijn bezit.

@ fdeville : een panamera 4 met een pak opties, alle taxen enzovoort inbegrepen en afschrijving op 60 maanden mag je op een 2900 euro/maand rekenen (ruwe raming).

Aankoop : 130.000 euro
                            BIV : 5000 euro
                            Jaarlijkse rijbelasting (op 60 maanden) : 7500 euro (afgerond 1500 euro/jaar).
                            Full onnium (op 60 maanden) : 15000 euro (ongeveer een 3000 euro/jaar).
                            Totaal : met wat intresten erbij : 170000 euro op 60 maanden = 2900 euro/maand.
                            Nog bij te tellen : benzineverbruik en onderhoudskosten.

A6 en CS weg , panamera in ht wit in de plaats .
                              verzekering en taks nzal minder zijn dan beide samen .
                              En maar trouwen rijden elk weekend .
                              Hapjes en dranken voor niets en geen stress. 8)
                              Lijkt me leuk
                              Toch eens nadenken 😈 😉 😆 😆 😆

Anoniem

Ah zo zie je dat. Dan moet je wel nog wat extra kosten voorzien om je wagen wit te laten spuiten hé 😀 😀

Die kosten hebben we nu toch ook en het brengt niets op , integendeel 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.