porsche gezocht als trouwauto

Home Forum Zeverhoekje porsche gezocht als trouwauto

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Een groentje op deze site..
    Een vraagje aan lieve mensen die me kunnen helpen.
    Mijn broer gaat trouwen (juli 2011) en hun droom-trouw-auto is een witte porsche cayenne.
    Ik weet..sites voor zulke gelegenheden genoeg..maar spijtig genoeg niet te betalen..
    Daarom, wil ik als verrassing het toch geregeld krijgen om 3 auto’s te huren, ev. met de eigenaar als chauffeur (alles is bespreekbaar).
    Dit is natuurlijk tegen een vergoeding, maar de meeste organisaties vragen € 500 – 600 per auto… Tja…

Dus..hopelijk heeft iemand zin om gewoon mee te werken en een lieve daad te doen. 8)

Indien iemand nog vragen heeft.. gelieve een mailtje te sturen naar:
    annelies_croes@hotmail.com

Alvast bedankt voor uw medewerking.

MVG, A. croes

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Anoniem

911-lover schrijft:

Zelfs voor 2 dagen per week doe ik het 😉

600 x 2 x 4,5 = 5100€/maand
      Dat zal ook wel lukken .
      Nog even wat bij zoeken om alle vrije tijd te doden en je bent een dikke burger 😈

‘k Weet het zo nog niet: 5,100/maand BRUTO…daar gaat dus nog heel wat aan af: onkosten om de wagen te kopen, kosten om hem te gebruiken (verzekering zal niet mis zijn), belastingen, … . Misschien allemaal wat fiscaal te optimaliseren, maar ik vrees dat je er niet echt rijkelijk zal van leven 🙄

Anoniem

Best de chauffeurs een stukje taart beloven en dat moet lukken.
        911-lover schrijft:

Zelfs voor 2 dagen per week doe ik het
        😈

Zus van mij heeft dat een aantal jaar gedaan. Heeft zo een Lotus, Ferrari,R&R in aftrek gebracht. Slim bekeken dus. Wel ieder weekend trouwfeest uitzitten!

De auto zou het trouwkoppel en de suite moeten vervoeren van het ouderlijke huis (Zemst), naar de kerk (Zemst) en daarna naar de trouwzaal (max. 20km van kerk).
          Weinig kilometers, wel een 3-tal uren aanwezig zijn. Wij hopen mensen te vinden die dit voor € 180 per auto willen doen. Natuurlijk is dit bespreekbaar.
          Alvast bedankt voor jullie reacties.

Regio zemst, nabij Vilvoorde en Mechelen

Regio ❓ ❓ ❓

Zelfs voor 2 dagen per week doe ik het 😉

600 x 2 x 4,5 = 5100€/maand
                Dat zal ook wel lukken .
                Nog even wat bij zoeken om alle vrije tijd te doden en je bent een dikke burger 😈

Staat in de eerste post… tussen 500 en 600€ per dag….
                  Voor die prijs (en als ik het 5 dagen per week kan doen) stop ik met mijn job en rij ik nog enkel de gans dag in een Porsche rond… 😆

Prijzen liggen idd. vrij hoog maar die bedrijven hun onkosten ook. Hierbij even terug wat ik al eerder in gedachten had : witte of zwarte panamera met chaffeur verhuur voor trouws, jubileums, evenementen … Wat is een realistische prijs voor een dag?

mischien es vermelden in welke buurt het te doen is

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.