PORSCHE GEZOCHT VOOR FILM

Home Forum Porsche Talk PORSCHE GEZOCHT VOOR FILM

• Maker
    Discussie
  • From: liesbet.vaes@gmail.com
    Subject: porche in film

>
    > Geachte,
    >
    > Via deze weg stel ik graag ons filmproject voor.
    > In de hoop dat jullie expertise iets kan betekenen in onze zoektocht
    > naar een gepaste wagen.
    >
    > In het verhaal rijdt één van onze hoofdpersonages met een Porche.
    > De regisseur dacht reeds aan volgende types: Carerra 2.4 of Targa van
    > de jaren 70 .
    >
    > Nu bekijken we in de eerste plaats graag zo’n wagen eens van dichtbij.
    > Kunnen jullie ons hierbij helpen?
    >
    > Alvast bedankt en vriendelijke groet,
    >
    > Liesbet Vaes
    >
    > Productieleiding “Zuurstof”
    > Privé +32 (0)477 959 414
    > Prod +32 (0)493 517 861
    >
    > A Private View
    > Lange Violettestraat 237
    > 9000 Gent
    > Tel : +32 (0)9 240 10 03
    > Fax: +32 (0)9 240 10 09
    >
    >

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • beste vrienden

onze producitieleider was inderdaad fout ze bedoelde een 2.4 en geen Carrera 2 of 4

wat de film betreft zoeken we wel nog een porsche 911 TARGA van de jaren 70

Voor de opnames van ‘Zuurstof’, een langspeelfilm van Hans Van Nuffel, is het productiehuis ‘A Private View’ (van oa. ‘Aanrijding in Moscou’),
      op zoek naar volgende wagen, een Porsche 911 uit de de jaren ’70.
      Bij voorkeur een targa versie, maar dit is niet noodzakelijk. Dus een klassieke 911 uit die periode is ook prima.

Beschikt u over dergelijke wagen en kan u zich een aantal dagen vrijmaken tussen 13/01/’10 en 20/02/’10?
      Stuur dan een mailtje met uw gegevens en enkele foto’s van de Porsche naar:
      remco.hoste@gmail.com
      Een unieke kans om filmopnames bij te wonen en uw Porsche vereeuwigd te zien in een Vlaamse langspeelfilm!

Alvast bedankt en een vriendelijke groet,

mijn auto heeft helaas ook al meegespeeld in een Belgische kortfilm… een heel korte film! Hij duurt twee seconden, en je ziet er een auto aan 76 km/u een kruispunt oversteken waar het blijkbaar maar 70 mocht! Die film heeft ook een prijs gewonnen… :mrgreen:

Altijd leuk zoiets (zeker als je copietje krijgt van de DVD). Mijn cabrio heeft 2j geleden ook een rolletje gehad in een belgische kortfilm. 8)

Was wel niet makkelijk cameraman + geluidman in 911 met de acteur aan het stuurwiel

ik heb een 911 targa van ’83 in leisteenblauw. volledig origineel.
            kom maar eens af als je geïnteresseerd bent.

Zou kunnen…

ik denk dat ze het aantal deuren bedoelen, een 2-deurs of een 4-deurs 😀 D

maan neen jongens, ge moet in filmtermen denken: een carrera 4 dat is er eentje met 4 wielen op! Daar kunt ge opnames van maken van langs beide zijden. Een Carrera 2 dat is er eentje met maar twee wielen nog op! Dan moet ge doen zoals bij de opnames van Titanic van James Cameron: die hebben ze ook maan voor de helft gebouwd, en dan spiegelbeeldopnames gebruikt om opnames van de zogezegde andere kant te gebruiken… Is de helft goedkoper!!:mrgreen:

😆 😆 😆 😆 😆

Hoogstens een 3.0 Carrera .
                  4 wiel was heel wat jaren later .

Oftewel zoekt hij een bouwpakketje 😈

Carrera 2/4 bestond wel niet in de jaren 70…:-) )

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.