porsche gezocht voor meisje

Home Forum Porsche Talk porsche gezocht voor meisje

• Maker
    Discussie

• targaboy
    Deelnemer

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die met zijn luchtgekoelde Porsche 911 een meisje van 11 jaar kan verrassen.
      Ze is al jaren grote fan van Porsche en ik wil haar eens een rit laten beleven in een klassieke 911.
      Het meisje woont in Mesen, op 12km van Ieper.
      Er staat een vergoeding tegenover.
      Wie wil dit doen? Tzou voor ergens in januari zijn…

Mvg,
      Stijn Bulckaen, Ieper.
      (0496/382621)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • rjf

Sorry mijn gedachten waren er niet echt bij, zal er op letten in het vervolg 😉

@RJF : volgende keer op “post reply” ipv “Quote” klikken . 💡 🙄 😉

rjf

[quote=”tvanbroekhoven”:22zj8bj6]Done!

We zijn een toerke gaan rijden en twas plezant. [/quote]

Je bent nog vergeten te vermelden dat onze kontjes wss op de foto staan :mrgreen:

Done!

We zijn een toerke gaan rijden en twas plezant. Wel wreeeeed nat vandaag!

2 keer bij 80km/u in 2e beginnen patineren (iets te heftig op het gas 😳 ) maar geen erg.

1 keer lichtjes uitgebroken aan een rond punt (olie denk ik)

1 keer heel eventjes geblokkeerde voorwielen bij remmen voor flitscontrole

Soit, twas tof maar ik heb dringend winterbanden nodig :mrgreen:

ps: mijn evenementjes waren uiteraard zonder mijn jonge passagier 😉
              pss: je zal er misschien aan twijfelen, maar ik kan best met dat ding overweg 😈

tja da ze nu nog es zeggen da nen antwerpenaar geen hart heeft hé 8)

khebbemgebeld en tis in orde voor ergens volgend jaar 8)

ewel t vanbroekhoven vindt da super sympathiek van u 😉
                    groeten miguel uit 9112 8)

kzallemesbellen 😉

beste vrienden

kweet dak veel vraag maar zoals de meeste mij kennen zet ik mij in voor de porschisten en liefhebber en al ik ze een graantje van iets kan laten meepikken doe ik dat graag zoals de humo is altijd wel es leuk met je kop in een tijdschrift staan of in je porschke in een film te laten meespelen ; wie is daar niet fier op he

maar ook de kinderen es een plezier doen kan er alleen maar voor zorgen dat de passie en de mythe wordt verdergezet

wie da meiske een plezier wil doen kan Stijn Bulckaen uit Ieper bellen .(0496/382621)

Indien dit past in mijn schema, ook kandidaat. 8) 8) 8)
                          Moet maar iets laten weten.

Mocht ik een luchtgekoelde 911 hebben… onmiddelijk…
                            maar kan je niet helpen…
                            Ben wel blij dat de andere forumleden zo positief reageren.. je zal geen probleem hebben om 1 te vinden denk ik.

Ik zie dat ook wel zitten als dat in mijn werk schema past 😆 Laat maar iets weten he .

Ow, is er iets aan de hand met Targaboy ?

Hij vraagt zoveel tegenwoordig? :mrgreen:

(had het tandarts gebeuren enzo nog niet gezien)

Als ik iemand daarmee een plezier kan doen, absoluut!

Stuur maar een PM.

maar het moet geen tandarts zijn? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.