Porsche gezocht voor professionele fotoshoot

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche gezocht voor professionele fotoshoot

• Maker
    Discussie

• S2

Hi,

Zoals sommigen onder jullie wel weten stap ik overmorgen (zaterdag) in het huwelijksbootje.
      Ik hoop dat jullie die dag toch allemaal even gaan duimen voor de zon, want ik zie mijn trouw niet graag in de regen eindigen 🙂

Los daarvan hebben we om praktische redenen een fotoshoot georganiseerd met de fotograaf op een 2de dag in de loop van volgende week (afhankelijk van het weer, het zal wel 1 dag mooi weer zijn).
      Wie wil ons bijstaan met zijn geliefde Porsche om de trouwfoto’s wat op te vrolijken?
      Wij verwachten niet dat we in je auto mogen rijden, enkel dat je die middag voor een uurtje of 2 (neem maar de volledige namiddag 🙂 )
      je kan vrijmaken om samen wat foto’s te gaan nemen.
      Uiteraard gebeurt dit door een professionele fotograaf!

Natuurlijk staat hier een beloning tegenover.

Laat me iets weten via het forum of pb 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • ja zo’n bruidskleed wordt maar 1x gebruikt en dat is wel jammer want in de meeste gevallen is dat iets moois om te zien 🙂

Of zijn er nog gelegenheden om het eens aan te trekken?

Een bruid die haar bruidskleed meerdere keren mag aantrekken! Dat zal die zeker niet erg vinden zeker ?

Jamaar niet te lang wachten dan hé, als ze al aan kindjes willen beginnen, stel je voor: Helft van de fotos waar de bruid niet meer goed in haar bruidskleed past 😛

ik denk dat je dan best ook zoals in de films referentiefotos neemt van hoe jullie kapsel + kleding was om daarna exact op dezelfde manier voor de lens te verschijnen 😉

[quote=”ppp 356″:b0kkqma0][quote=”911-lover”:b0kkqma0]Tof van 993S om bereid te zijn.
              Nu is het misschien onmogelijk wegens die werkzaamheden , maar kan je de foto’s niet een paar weken/maanden later maken?
              Er staat toch geen datum op de foto’s 😉 [/quote]

Heb ik ook voorgesteld, maar dat lukt blijkbaar niet. 😥 [/quote]

Het gebaar alleen vind ik al super Paul (en ook van 993S).
              en de rest moet S2 met zijn vrouwtje uitvechten.
              Ik zou in elk geval de fotoshoot een paar weekjes opschuiven en dan echt de foto’s hebben zoals ik ze wil.

Inderdaad heel jammer en nu is het juist mooi weer (hier in het Brusselse toch), en 993S kennende zal de wagen geblonken hebben als een spiegel 😉 .

Enkele weken geleden toen m’n mijn wagen vroeg voor de trouw van een vriendin van de vriendin van een goede kameraad van mij 😛 P

Zeer mooie wagen trouwens die van 993S! Ideaal voor op de foto’s

[quote=”911-lover”:18hxifuu]Tof van 993S om bereid te zijn.
                    Nu is het misschien onmogelijk wegens die werkzaamheden , maar kan je de foto’s niet een paar weken/maanden later maken?
                    Er staat toch geen datum op de foto’s 😉 [/quote]

Heb ik ook voorgesteld, maar dat lukt blijkbaar niet. 😥

Tof van 993S om bereid te zijn.
                      Er staat toch geen datum op de foto’s 😉

Mocht er onverwacht toch nog iets uit de bus komen dan bel je maar , ik rij er 1.5 uur over denk ik. Ik zal zorgen dat de wagen proper klaar staat.
                        Je hebt al mijn tel. nummers.
                        PS: Bedankt voor het compliment.

S2

Net nog even gebeld met 993S (super sympathieke kerel!), en hij vindt het al even erg als ik 🙁

Heb toch al foto’s met nen Limo van op de trouwdag zelf, ‘t is wel genen Porsche, maar zullen ook wel mooi zijn.

Binnen het tijdsbestek dat we hebben om foto’s te nemen zitten we eigenlijk redelijk beperkt op vlak van locaties (een uur rijden naar een locatie wordt een dure grap), daar bovenop komt het feit dat ik de fotograaf niet op voorhand inlichtte dat ik foto’s wou met een auto (daar ik pas vanavond zeker was van een Porsche) en hij daar dus ook geen rekening mee gehouden heeft bij het vinden van een nieuwe locatie.

[quote=”S2″:19u0rfxu][quote=”993S”:19u0rfxu]
                            Sympathieke Paul kan blijkbaar toch niet , heb net met onze trouwer gesproken en morgen ben ik bij hem. Hopen dat het niet regent.
                            Duim maar allemaal voor hem ❗ [/quote]

Nu heb ik eindelijk een Porsche voor mekaar, met mijn oneindige dankbaarheid voor 993S

nu blijkt de fotolocatie toch wel niet opengebroken voor wegwerkzaamheden 🙁
                            Waardoor we moeten uitwijken naar een andere locatie, waar we niet met een auto tot aan het water geraken.
                            Het worden dus tot onze hele grote spijt foto’s zonder Porsche.[/quote]

het zal toch niet…….errug spijtig…geen andere oplossing mogelijk ❓ ❓

S2

[quote=”993S”:3n0w0vmg][quote=”911-lover”:3n0w0vmg]Waarschijnlijk wel.
                              Onzer super sympathieke Paul (PPP356) helpt hem waarschijnlijk verder[/quote]

Sympathieke Paul kan blijkbaar toch niet , heb net met onze trouwer gesproken en morgen ben ik bij hem. Hopen dat het niet regent.
                              Duim maar allemaal voor hem ❗ [/quote]

Nu heb ik eindelijk een Porsche voor mekaar, met mijn oneindige dankbaarheid voor 993S

nu blijkt de fotolocatie toch wel niet opengebroken voor wegwerkzaamheden 🙁
                              Waardoor we moeten uitwijken naar een andere locatie, waar we niet met een auto tot aan het water geraken.
                              Het worden dus tot onze hele grote spijt foto’s zonder Porsche.

[quote=”911-lover”:2inqm97w]Waarschijnlijk wel.
                                Onzer super sympathieke Paul (PPP356) helpt hem waarschijnlijk verder[/quote]

Duim maar allemaal voor hem ❗

Ik heb mijn mailbox vandaag nnog niet open gedaan.
                                  Ik zal eens even kijken 😉

Dan is het goed , ik zag het net en mocht hij nog niemand hebben dan had ik het wel willen doen ondanks dat het aan de andere kant van Vlaanderen ligt.

Koen heb je trouwens mijn mail gekregen ivm foto’s?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.