Porsche gezocht voor professionele fotoshoot

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche gezocht voor professionele fotoshoot

• Maker
    Discussie

• S2

Hi,

Zoals sommigen onder jullie wel weten stap ik overmorgen (zaterdag) in het huwelijksbootje.
      Ik hoop dat jullie die dag toch allemaal even gaan duimen voor de zon, want ik zie mijn trouw niet graag in de regen eindigen 🙂

Los daarvan hebben we om praktische redenen een fotoshoot georganiseerd met de fotograaf op een 2de dag in de loop van volgende week (afhankelijk van het weer, het zal wel 1 dag mooi weer zijn).
      Wie wil ons bijstaan met zijn geliefde Porsche om de trouwfoto’s wat op te vrolijken?
      Wij verwachten niet dat we in je auto mogen rijden, enkel dat je die middag voor een uurtje of 2 (neem maar de volledige namiddag 🙂 )
      je kan vrijmaken om samen wat foto’s te gaan nemen.
      Uiteraard gebeurt dit door een professionele fotograaf!

Natuurlijk staat hier een beloning tegenover.

Laat me iets weten via het forum of pb 🙂

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Waarschijnlijk wel.
        Onzer super sympathieke Paul (PPP356) helpt hem waarschijnlijk verder

Proficiat !
          Heb je al een wagen gevonden ?

Dank u vriendelijk 😉

S2, proficiat en maak er een fijne dag van!

[quote=”924″:2w62btod]Trouwen op mijn verjaardag, dat kan nooit slecht zijn 😉 [/quote]

gelukkige verjaardag !

Halo Maarten,

proficiat met jullie huwelijk!

Op dit moment niets interessant hier, en de 993 turbo is nog niet ingeschreven…

veel succces nog.

Groeten,

Robbie

Ook van deze kant alvast de beste wensen voor jullie huwelijk

S2

[quote=”Luke”:2uad2eml]een hele fijne -droge- dag toegewenst !!!!

moet zelf morgen en overmorgen ne trouw rijden met de limo anders kwam ik af… 😥

moet toch wel lukken denk ik met iemand van het forum,
                    waar moet die naar toe komen?[/quote]

Allemaal alvast hartelijk bedankt! En duimen hé (voor de zon) !

Fotoshoot zal plaatsvinden ergens aan de Westerschelde (exacte locatie ken ik zelf ook niet, de fotograaf rijdt voor).

Afspreken kan bij ons thuis in Lochristi (bij Gent) of in Watervliet (bij de fotograaf)
                    Bij voorkeur bij ons thuis natuurlijk.

Het grote probleem is natuurlijk dat ik nog geen dag kan vastprikken volgende week. Eerst moeten we het weerbericht afwachten, en dan spreken we 2 dagen op voorhand af.

Trouwen op mijn verjaardag, dat kan nooit slecht zijn 😉

een hele fijne -droge- dag toegewenst !!!!

moet zelf morgen en overmorgen ne trouw rijden met de limo anders kwam ik af… 😥

moet toch wel lukken denk ik met iemand van het forum,
                        waar moet die naar toe komen?

In ieder geval een DIKKE PROFICIAT !

Ik zou jullie wel willen bijstaan met een 911 maar vrees dat ik geen tijd ga hebben.

Misschien Setakira eens vragen ?
                          Heb fotos gezien van zijn Cabrio met een trouw en daar staan die witte linten heel goed op 😉

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.