Porsche GT1

• Maker
    Discussie
  • Hier wat foto’s van mijn absolute favoriet .
    De GT1 in straatversie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Vette bak 😯

Anoniem

Deze zien rijden tijdens de 24h van Daytona, alook de “Mobil 1” van onze Thierry Boutsen, jammer gnoeg toen uitgevallen tgv problemen met de ophanging.

Leuk en informatief FILMPJE

ken

blijft zeer vet!!!!

ik weet anders nog een achterste motorkap liggen. vraagprijs 12500 als ik het mij goed herinner 😉

ik zou echt niet weten welke te kiezen, de eerste of de tweede versie 😯 , k zal het ne keer aan ons Bloem vragen maar die gaat dan wss weer zeggen wat kunde daar nu mee doen, dien heeft maar twee deuren 😯 😆

dees is echt wel de max,kzou mss mijne cabrio kunnen verbouwen

grtz Geert 😉

Nog een paar fotootjes (dewelke zeer moeilijk te vinden zijn ) van de GT1 van de eerste generatie in straatversie

Deze laatste stond 3 jaar geleden te koop op Techno Classica en was de tweede dag al verkocht ( 999.999€)

De allermooiste überhaupt 😮

En nog een GT1 van de eerste generatie

Ik weet niet hoe zijn werken gevorderd zijn , maar Domenicus van DSP was er zo eentje zelf aan het bouwen .

I love it.

blijft mijn all-time favorite.

Ooit bouw ik zo eentje nog eens na 😆 ooit

Eindelijk een fotootje gevonden van de über GT1
                              De afgeleide van de 993

SUPERRRRRRRRRRR

Ook mijn absolute favoriet. Heb wel honderden foto’s en enkele boeken van de GT1

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.