Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
      • [hide]Ik zie ook een paar bekenden in het filmpje. Direct de fotos ook eens bekijken[/hide]

Knappe foto’s :up:

Bij deze de link voor (zeer mooie) foto’s van organisatie:
            http://we.tl/cTCN8DN54i

PDS

Paar forummers in het filmke :up:

duur is het zeker en vast!! de budgetten van die mannen is echt niet mals, en tzijn jammer genoeg niet allemaal Derdaele’s helaas dus het kan zijn dat het voor vele niet haalbaar is.

Als je al ziet dat mannen als Wauters morgen in de 24u maar 3u meerijden om enkele punten te sprokkelen in hun competitie maar de ganse 24u niet meedoen :wtf:

@pvdw: heb je het verhaal horen vertellen, maar als je het zo ziet besef je pas hoe erg het was, amai …

@Rene
                    : Misschien is de GT3 Cup te duur in verhouding met seat time ?

de omstandigheden waren zeer slecht helaas 😥

wij hebben ook maar wat rondgetuft en geen onnodige risico’s genomen voor de qualify, meer trainen in de regen leek ons toch niet nodig aangezien het dit weekend toch mooi weer is :driver: 8)

De Porsche GT3 cup is idd geen groot succes, 6 auto’s… ❓ ❓

PDS

Inderdaad, ik zou ook al lang gestopt zijn 😳

Beter nog … Ik zou er zelfs nog niet aan beginnen :engeltje:

op 6:20 min zomaar uitbreken !! ik zou m’n helm al veel sneller aan de haak hebben gehangen

En het was werken….

2 bekenden aan het werk.

20150827_153551.jpg

20150827_153606.jpg

het deelnemersveld van de GT3 Cup Challenge Benelux was naast het regenweer een tweede grote teleurstelling; tijdens de track experience sessies waren er zelfs meer porsches op de baan !! een echte spannende wedstrijd kregen we niet te zien.

alsof er niet genoeg hemelwater voorhanden was, hebben we dan maar besloten om er goed op los te zeveren met een paar aanwezige forummers 😉
                                er werd zelfs gefluisterd dat er daar op Zolder tussendoor nog GT3rs aankoopcontract is ondertekend

Piwi
                                  Bcc
                                  Pvdw

Voor zover ik weet

PDS

Wie van het forum is er nu eigenlijk ingeschreven ? :think:

groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.