Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
      • Zal ni gaan he PORSCHE DAY :happy:

Als de GT3 ni klaar is pakte toch uwe Focus RS, ik wil die vierwieldrifts wel eens zien 🙂

Als mijn GT3 terug klaar is :think: misschien ook meedoen.
            Zal dan toch niet echt druk zijn op de baan.

Ik zie da ook wel zitten. We zijn er toch voor de 24u :driver:

[quote=”pvdw” post=211026]
                Ben aan het horen of ze geen pakket-prijs kunnen voorstellen. Wie zou nog willen meedoen ? Warm-up en sport sessies voorzien.
                [/quote]

Ja misschien, ben nog altijd op zoek naar herhaling van mijn Porsche days ervaring. Wat houden die warmup en sport in ? Hoeveel sessies van hoelang ? Enkel voor straatwagens, geen slicks ?

[quote=”bccars” post=210958]Staat in mijn agenda … Ik ga mee Ghost ![/quote]

Zoals ik al in de eerste post schreef wacht ik het weer een beetje af.
                  We kunnen hier verder afspreken binnen enkele weken :up:

Geen DB-limiet :-))
                    Denk dat ik is op zolder ga rijden :mrgreen:
                    Ben aan het horen of ze geen pakket-prijs kunnen voorstellen. Wie zou nog willen meedoen ? Warm-up en sport sessies voorzien.

@pds
                    : jij kan wel is rondje voorop rijden hé … Of twee :sarcastisch

[quote=”Monza” post=210976]… hoe en waar kunde inschrijven ?? [/quote]

KLIK

[quote=”deepee” post=210927]op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

hoe ev waar kunde inschrijven :popcorn:

Staat in mijn agenda … Ik ga mee Ghost !

zorg maar allemaal dat jullie herkenbaar zijn aan de oranje lanyard :engeltje:

Naar de 24h gaan we zeker, maar denk dat ik 27 aug ook ga aanvinken in mijn agenda :think: :popcorn:

Ik denk dat ik ga kijken die dag.
                                Al heb ik ook veel zin om naar de 24 uur zelf te gaan kijken.
                                Ik wacht het weer nog wat af.
                                Misschien met groepje van forum samen gaan :popcorn:

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.