[quote=”Momenol” post=140943]Net terug van Zolder! Was leuk maar alleen vond ik de opkomst bedroevend.
21 deelnemers maar voor een 24u. Ik had echt een pak meer verwacht.
De GT3 cup was ook mager. Maar 8 deelnemers daar. Wel zeer veel foto’s getrokken.
Ben Ghost nog tegengekomen ook, daar even bij staan praten :-)[/quote]
Tja, heb geen witte lens gezien, dus ook geen Momenol.
De Historics waren echt wel tof, zeer divers wagenpark. Ook leuk om door hun paddock te wandelen. Daar stond trouwens een oude Porsche Spyder te koop !
GT3 Cup, tja, ben zot van porsche en zijn racewagens, dus kan voor mij niet kapot, zelfs met maar 8 deelnemers.
Maar het main event, 24u, met 20-tal deelnemers (Allez, en sommige waren dan ook nog van het type rijdende chicane) is om te janken. We zijn vertrokken zelfs voor de nachttraining gedaan was. Gaan ook dit weekend niet kijken.
De tijd dat we in eigen land nog maar 1 24h gaan hebben komt dichterbij vrees ik als we zo voortgaan.
Als je de partygangers van Regi en co er dit weekend zou wegdenken zal er niet veel volk staan langs de kant !
Doodzonde ! Circuit Zolder is een integraal deel van mijn jeugd ! Een integraal deel wat mijn Porsche liefde heeft gevoed. Doet me pijn aan het hart dit te zien verloederen.