Porsche GT3 Cup Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Porsche GT3 Cup Challenge

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

morgen don 29/aug en za 31/aug worden voorafgaand aan de kwalificaties en de 24H race op Zolder nog drie races gereden voor de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.
      de laatste wedstrijd dit jaar in België en de finale wordt op 27-29/sep gereden op Zandvoort.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
      • Is vaak te zien in GTI’s, vind ik wel knap. :up:

Wat dan weer niet te zien was, waren forumleden… 🙄
        Ik ben niemand bekend tegen gekomen (alhoewel 1 man me precies wel bekend voorkwam, liep met de rondleiding mee). :think:

Jep, Ik heb hem zien staan en ben eens gaan kijken. Mooi dat ruitenpatroon.
          Spijtig dat het volledig stof was 🙁

Inderdaad Momenol even gezien.
            Ik was daar pas bij de start van de Porsches.
            Was inderdaad een magere opkomst zowel voor de 24 uur als voor de PCCB.

Momenol heb je de binnenkant van die witte VW Golf GTI gezien.
            Die had ook een zeer klassiek interieur bekleding.
            De zetels waren in de stijl van vroeger zoals de huidige 50 jarige 911 :first:

Ik ga vermoedelijk zaterdag een kijkje nemen. Stomme vraag: wat is de veiligste plaats om te parkeren met een P (als je geen VIP kaart hebt) bij het circuit van zolder. Gewoon aan het kanaal?

Wanneer zaterdag? Niets te doen die dag en misschien eens tot daar bollen 🙂

Gt3 cup benelux is een ramp .Veel te weinig wagens en te duur .

[quote=”Momenol” post=140943]Net terug van Zolder! Was leuk maar alleen vond ik de opkomst bedroevend.
                    21 deelnemers maar voor een 24u. Ik had echt een pak meer verwacht.

De GT3 cup was ook mager. Maar 8 deelnemers daar. Wel zeer veel foto’s getrokken.

Ben Ghost nog tegengekomen ook, daar even bij staan praten :-)[/quote]

Tja, heb geen witte lens gezien, dus ook geen Momenol.

De Historics waren echt wel tof, zeer divers wagenpark. Ook leuk om door hun paddock te wandelen. Daar stond trouwens een oude Porsche Spyder te koop !
                    GT3 Cup, tja, ben zot van porsche en zijn racewagens, dus kan voor mij niet kapot, zelfs met maar 8 deelnemers.
                    Maar het main event, 24u, met 20-tal deelnemers (Allez, en sommige waren dan ook nog van het type rijdende chicane) is om te janken. We zijn vertrokken zelfs voor de nachttraining gedaan was. Gaan ook dit weekend niet kijken.

De tijd dat we in eigen land nog maar 1 24h gaan hebben komt dichterbij vrees ik als we zo voortgaan.
                    Als je de partygangers van Regi en co er dit weekend zou wegdenken zal er niet veel volk staan langs de kant !

Doodzonde ! Circuit Zolder is een integraal deel van mijn jeugd ! Een integraal deel wat mijn Porsche liefde heeft gevoed. Doet me pijn aan het hart dit te zien verloederen.

Net terug van Zolder! Was leuk maar alleen vond ik de opkomst bedroevend.
                      21 deelnemers maar voor een 24u. Ik had echt een pak meer verwacht.

De GT3 cup was ook mager. Maar 8 deelnemers daar. Wel zeer veel foto’s getrokken.

Ben Ghost nog tegengekomen ook, daar even bij staan praten 🙂

Wat foto’s, Porsche en Non Porsche.

Zit hier op terras van gennaro. De ene achter de andere oldtimer passeert richting bovy. Heeeeeeel veel 911’kes !
                        What’s going on ? Meeting ?

Alles ligt bij ons opperhoofd > Mcklusky
                          Stuur hem een pm ‘tje en dat komt voor de bakker :salut:
                          En nu terug on topic… :up:

Is goed. Ik zal een setje nemen. :drink:

Hoe verdeel je die? Afhandelen als ik je is tegenkom, of?

5 Euro/set
                              1 set = 2 lanyards en één naamkaarthouder
                              Bedoeling is op grote treffens zoals bvb de Porsche Days in Francorchamps 1 lanyard rond de achteruitkijkspiegel van de P te hangen en eentje rond de nek mét naamkaartje 8)

Whoop! Waar vind ik ergens een topic of info daarvan?

Mja aan de andere kant, dat is niet handig met de camera rond de nek.

Bestel ne keer ne forumlanyard 😉
                                  Dan ben je altijd van ver herkenbaar.
                                  Bij een bepaald bedrag van donatie worden ze zelfs gratis opgestuurd meen ik… :up:

Als je morgen iemand ziet lopen met een witte lange lens. Spreek me aan en stel jezelf voor 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.