Porsche GT3 RS 4.0

Home Forum Porsche Talk Porsche GT3 RS 4.0

• Maker
    Discussie
  • Porsche heeft de gelimiteerde Porsche GT3 RS 4.0 aangekondigd.
    Een 4 liter motor die 500 PK oplevert, en een maximum koppel van 460 Nm bij 5750 toeren.

Slechts 600 exemplaren te verkrijgen, prijs kaartje in Duitsland vanaf 178596 euro.

Meer info op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Klopt helemaal. De foto’s op zijn site zijn trouwens van Mike aka Mr. Knauf. Die kennen jullie vast wel :mrgreen:

Anoniem

Ja had ik ook al gezien ,is volgens mij al verschenen in een auto-magazine .Ik geloof dat Vanrenselaar de wagen is gaan ophalen in Duitsland en dat hij 1000 km moest wachten om door te trekken tot boven x-aantal toeren .Die 1000 km heeft hij niet gehaald al wat vroeger ging de zweep erop . 😉

Bij van renselaar cars staat er al 1 te koop. Voor de liefhebbers van BRUUT 😉

http://www.vanrenselaarcars.nl/

Miljaar zeg, dat is wel een ferm kot ! Wat zou ik dit graag in mijn garage hebben….. maar dat zal dan weer niet voor direct zijn 😉

Oef, dacht eerst dat ze mij gespot hadden. :mrgreen: 😉 :mrgreen:

Anoniem
                Anoniem

Bruno RS schrijft:

Ik vind de auto wel iets hebben en geslaagd
                    Alleen die witte velgen zou ik niet moeten hebben en dat voor het onderhoud alleen al
                    Als je op het circuit rijdt en met al die rubber is het nu al moeilijk genoeg om de velgen proper te houden
                    Ik moet wel lachen met die filmpjes want als je die van de 3.8 ziet is het de beste auto dat ze maken en nu de 4.0
                    Ze moeten toch zwaar hun best hebben gedaan om nog beter te doen dan de 3.8
                    Eigenlijk ben ik mijn RS beu gezien en zou het niet beter zijn om een 4.0 te kopen
                    hahahahahaha 😆
                    Ik rij veel te graag met mijn vuilzak en trouwens die stoelen uit de 4.0 passen me niet met mijn fotomodelfiguur
                    Hopelijk komen we als porscheliefhebbers enkele in het wild tegen en blijven ze niet in de garages staan

hopelijk zien we eentje op Zolder of Spa daar hebben we het meeste kans om eentje te spotten 😉

Nu de GT3 RS 4.0 er is en Bruno daarvoor interesse heeft wil ik mijn goed hart laten zien en die van Bruno overnemen voor een klein prijske 😆 (maar de madam zei afgelopen maandag al direct neen zoiets komt niet op de’ hof 🙄 ). De vuilzak zijn kleur is altijd wel prachtig in combinatie met het rood 😉

Deze 4.0 zal wel meer kandidaatkopers vinden dan de GT2RS. Maar zoiets is dus echt voor u te amuseren op een circuit en niet voor op de weg. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal in een garage verdwijnen bij kapitaalkrachtige verzamelaars.

Ik vind de auto wel iets hebben en geslaagd
                        Alleen die witte velgen zou ik niet moeten hebben en dat voor het onderhoud alleen al
                        Als je op het circuit rijdt en met al die rubber is het nu al moeilijk genoeg om de velgen proper te houden
                        Ik moet wel lachen met die filmpjes want als je die van de 3.8 ziet is het de beste auto dat ze maken en nu de 4.0
                        Ze moeten toch zwaar hun best hebben gedaan om nog beter te doen dan de 3.8
                        Eigenlijk ben ik mijn RS beu gezien en zou het niet beter zijn om een 4.0 te kopen
                        hahahahahaha 😆
                        Ik rij veel te graag met mijn vuilzak en trouwens die stoelen uit de 4.0 passen me niet met mijn fotomodelfiguur
                        Hopelijk komen we als porscheliefhebbers enkele in het wild tegen en blijven ze niet in de garages staan

reys schrijft:

Toch een minpuntje, copycat bestickering

Je bedoelt ?
                          De Stradale ?

Wat een kar. Uiteindelijk is dit wat een Manthey of Sharckworks al een hele tijd doen met dit blok. Een atmo straatlegale super sterke circuitwagen met een atmo motor van 500pk dit is gewoon een trackdroom. Deze wagen zou wel eens een cultstatus kunnen krijgen. Laatste adem van dit sterke atmo blok, beperkte oplage, 500pk. Geen haar aan mijn hoofd dat een GT2RS zou verkiezen boven dit.

Anoniem

Toch een minpuntje, copycat bestickering

Rocco schrijft:

kwijl …

op de duur weet je niet meer wat gedaan met je euromillions … GT2RS, GT3RS of toch maar die speedster ?

voor mij een klare zaak een gt3 rs
                                racy
                                atmo motor
                                en bloedsnel

meer moet ik niet hebben xp

kwijl …

op de duur weet je niet meer wat gedaan met je euromillions … GT2RS, GT3RS of toch maar die speedster ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.