ik rij af en toe met een laatste model X5, melden als je over de lijnen gaat, te dicht rijdt, de wegliigging past aan, de stuurbekrachtiging, de remdruk, dat stuur davert etc etc etc, met andere ook meegemaakt dat ze automatisch remmen (merc CLA) en bij het sneller rijden en kruisen van een voorligger bijna den decor in gegaan en zo verder… Zelfs een automatiek! je gaat van uw gas voor de bocht, dat ding gaat 3 versnellingen omhoog, halverwege geef je wat gas, gebeurt niets want je zit daar aan 1.100 toeren te peuteren, dan moet je bijna kickdown gaan geven eer je terug kan optrekken en tegen het rood gaan sleuren, in sport zit je dan te vaak te hoog in toeren etc… (automaten van sportwagens zijn gelukkig een iets ander verhaal :up: )
NEE DANK U! hoe minder van die prutsen hoe liever ik het heb! Manueel, een sportknop en TC afzetten, meer moet dat niet zijn.
Maar ik doe al gans men leven redelijk wat kms en heb al zodanig veel onkunde en gesukkel gezien bij mensen dat 80% v bestuurders beter met een volledig zelfrijdende auto zou rijden :applaus: