Porsche Herfstmeeting 2014 – 9 november 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Herfstmeeting 2014 – 9 november 2014

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porscherijders!

Het heeft even geduurd maar er gaat zeker nog een herfstmeeting komen in 2014!
    Eind deze week is het mogelijk om u aan te melden maar bij deze alvast de melding zodat u dit in uw agenda kan noteren.

Datum en tijdstip:
    9 november 2014 van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Startlocatie:
    Classic Works
    Kennedylaan 14b
    5571 KC Bergeijk

Eindlocatie:
    Café De Snor
    Burg. Magneestraat 9
    5571 HB Bergeijk

Dit jaar inclusief:
    Bedrijfsbezoek Classic Works met stands
    Lunchpakket tijdens de route
    Drankje nadien

Optioneel heeft u de mogelijkheid een heerlijk Porsche herfstdiner te nuttigen bij Café De Snor voor €17,50.
    Graag vooraf reserveren.

Het programma:
    11.00 uur: we verzamelen bij Classics Works waar ik de herfstmeeting open met een praatje.
    U kunt kennismaken met de mensen in het bedrijf die o.a. de verlengde Transporter van State of Art hebben gemaakt. Verder staat er nog veel meer Candy! waar ze heel veel over kunnen vertellen.

12.30 uur: de lunchpakketten worden uitgedeeld en de motoren worden gestart om de route te rijden. Dit houden we nog even als verrassing!
    We kunnen al wel zeggen dat het ongeveer 120 kilometer rijden is :drive:

14.30 uur: afhankelijk van uw rechtervoet en de uitstapjes bent u om 14.30 uur of 15.30 uur op de eindlocatie waar we met z’n allen het Porsche jaar afsluiten.

Deelname kosten:
    Het bovengenoemde exclusief Porsche herfstdiner kunnen we u aanbieden voor €20,- per persoon.

Eind deze week verschijnt hier een link waar u zich kunt aanmelden.

Wij kijken uit naar uw komst!

Met vriendelijke groet,
    Tom, Maria en Leander

Het Porsche Herfstmeeting 2014 team

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Beste Porscherijders.

Inderdaad wat rommelig zo. Had het liever ook anders gezien.
      Bij deze de uitleg op bovenstaande vragen en situatie.

Samen met Tom Wijtenburg van Café de Snor in Bergeijk hebben we een leuke route georganiseerd ism Classicworks.
      De website was helaas later in de lucht dan verwacht waardoor de communicatie ook laat op gang kwam. Hierdoor waren er minder aanmeldingen dan verwacht en is er besloten het event met Tom en Classicworks door te schuiven naar het voorjaar.

Omdat ik vind dat er toch een Herfstmeeting moet komen heb ik vanmorgen het plan omgegooid en een ander startpunt, tussenstop, route en eindpunt geregeld. Dit was even snel schakelen maar het is gelukt!

Ik hoop jullie toch op zondag te mogen verwelkomen daar het een hele leuk dag gaat worden :thumleft:

Eventuele vragen en opmerkingen ontvang ik graag via info@carevents.eu.

Met vriendelijke groeten,
      Leander

Mijn tijdsplanning was al (te) krap en barst nu uit de voegen.
        Heb me eerder vanmiddag dus bij Leander afgemeld 🙁
        Jammerrrrr.

Maar het wordt een mooie (zon)dag dus veel plezier gewenst voor de rest! :driver:

Ik moet helaas afhaken. Krijg het qua extra reistijd niet geregeld. Volgens is het bezoek aan classic works ook geannuleerd. Ieder die gaat veel plezier!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Let op mannen!

Locatie is gewijzigd en bezoek aan Classic Works gaat kennelijk niet door.
            Hoop dat jullie dit nog lezen en niet voor niets naar Bergeijk rijden…

Meer info op porscheforum.nl of de site van de organisator.

Helaas, wij kunnen er opnieuw niet bij zijn! Het is vandaag 6 november, de bijeenkomst is over 3 dagen!!! Je kunt toch niet ernstig verwachten dat je klip-en-klaar zit te wachten op zulke laattijdige aankondigingen?

Ik ben erbij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ben erbij en heb er erg veel zin in!!

Ik kom uit de buurt.
                    Had er graag bij geweest.
                    MAAR waarom zo laat de uitnodiging versturen.
                    Kan mijn agenda zo kort van te voren niet aanpassen.
                    Jammer!!!!

Wim

We zitten toch in Nederland/Belgie Leander. 💡

Verwacht je zoveel Engelse deelnemers dan. 🙄 😉

De nieuwe website staat online en ik ben zo trots als een pauw.

Klik hier om u aan te melden voor de Porsche Herfstmeeting.

lijkt me leuk ga me aanmelden
                          :drink:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.