Porsche huren

Home Forum Porsche Links Porsche huren

• Maker
    Discussie
  • Als er eens iemand zin heeft om een Porsche te huren, dat kan!!

Alle nieuwste modellen zijn beschikbaar.

Foto’s en prijzen vind je op volgende website:

[color=darkblue][size=150:1il1koba][b]http://www.porscheverhuur.be/

Heb je al eens een Porsche gehuurd? Gelieve ervaringen te delen…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • [quote=”RSR”:nvdmsey8] Het bezit van een dergelijke sportwagen kost al snel € 22 000,- per jaar. Meestal is de aankoop van een exclusieve sportwagen dus niet economisch te verantwoorden.

22000 euro per jaar ?? amaai waar gaat die dan binnen met zijn wagen, dit bedrag is echt wel niet juist vrees ik ik dacht eerder aan max 6 a 7000 euro[/quote]

Luc, ze bedoelen waarschijnlijk met de afschrijving van het voertuig erbij in geteld…

Marketing noemen ze zo een tekst

🙂

[quote=”S2″:21yh2k2k]Ik vind vooral de LUCHTdoop met een boxter iets om naar uit te kijken 😈 [/quote]

Héhé ze werpen u dan uit ne vlieger of zo zeker met Porsche en al 😆 😆

Dit concept werd ontwikkeld nadat verschillende onderzoeken uitwezen dat het gebruik van de gemiddelde sportwagen en de daaraan gekoppelde kost niet in overeenstemming zijn. Zo rijdt bijvoorbeeld de gemiddelde Porsche-eigenaar slechts 7000 à 10000 kilometer per jaar, hetgeen neerkomt op een gebruik van 60 dagen per jaar. Het bezit van een dergelijke sportwagen kost al snel € 22 000,- per jaar. Meestal is de aankoop van een exclusieve sportwagen dus niet economisch te verantwoorden.

22000 euro per jaar ?? amaai waar gaat die dan binnen met zijn wagen, dit bedrag is echt wel niet juist vrees ik ik dacht eerder aan max 6 a 7000 euro

S2

Ik vind vooral de LUCHTdoop met een boxter iets om naar uit te kijken 😈

altijd wel leuk, maar de gegevens van de auto’s op de site kloppen niet…

Ben daar gevoelig aan. 😈

Ik heb er geen probleem mee hoor, en soms zoeken ze er wel eens achter hier voor een trouw of zo dus het staat hier netjes.

voor een eenmalige vermelding naar een porsche gerelateerde site vind ik dit wel kunnen.

je zult maar op zoek zijn naar een porsche, voor een fotoshoot, filmopname, reclameopdracht een trouwstoet of whatever, waar ga je dan zoeken ?

juist op het porscheforum.be…

dus deze link kan.

wanneer er echter regelmatig over gepraat en gepost gaat worden dan word het idd reclame en zal er uiteraard een factuur volgen 8)

S2

Bestaan er geen regeltjes voor dit soort commerciële reclame?

(Een kleine bijdrage in de server kosten of zo?)

Neen , als ik met en Porsche wil rijden koop ik er zelf wel eentje 😈 😉
                        Ik heb zelfs nog NOOIT een auto gehuurd , maar wel al met een paar honderden gereden

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.