Porsche Import , super deluxe !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche Import , super deluxe !

• Maker
    Discussie

• svandamme
    Deelnemer

Ik was mijn 944S aan het verhuizen naar BE
      en bij keuring, klopte het motor nummer niet

M44JD ipv M44.40
      geen gelijkvormigheids attest

D’Ieteren kon niet helpen, en dan via Porsche classics in Stuttgart, een contact bij Porsche Import Belgie gevonden

op basis van enkele foto’s, waar ze een halve dag op gezocht hebben zijn ze tot de conclusie gekomen dat het wel een 2.5S moet zijn, en het attest is nu onder weg met de post !!!

alst goed is, mag het gezegd worden!!

mijn beestje kan eindelijk tot Belg genaturaliseerd worden, weg met die gele plak op neus en kont !

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • merci merci
        ‘t was op paar momenten niet plezant
        “hmm JD , da zegt ons niks, kunnen we niks mee aanvangen”
        en half uur later belt em terug, vraagt nog paar dinges

3 uur later belt em nog es, “‘t ga nie gaan ze” direct gevolgs met “graptje, ‘t attest ligt hier voor me, vandaag met de post mee”

vandaag wel terug moeten heropsturen, blijkbaar heb ik ‘t laatste nummer van het chassis nummer verkeerd doorgegeven, had ik van keurings papier afgelezen en ‘t was beetje onduidelijk, had 3 ipv 7 gelezen

kleine vertraging maar dat stoort niet, ‘t belangerijkste is al in de sjakosj

😀

Van harte geluk gewenst

Wim

had al ergens gelezen dat je problemen daar met had, maar zoals je ziet……..de aanhouder wint. En nu mooi rood wit plakske. 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.