PORSCHE IN HUMO

Home Forum Porsche Talk PORSCHE IN HUMO

• Maker
    Discussie
  • From: emjraspoet@pandora.be

beste Porchisten,

ik ben voor het weekblad Humo op zoek naar een Porsche rijdende tandarts. Dat komt zo. Ik maak voor Humo al geruime tijd een reeks onder de ronkende naam Billen Bloot. Het concept bestaat hierin dat professionals van de meest uiteenlopende soort vertellen over het wel en wee van hun vak, vroeger en nu. Aangezien er ook over salaris en inkomen wordt gepraat, verschijnen deze gesprekken istrikt anoniem. Ook de tandarts moet in deze reeks een beurt krijgen. Nu heb ik al een tandarts geïnterviewd, maar het betrof een eerder atypisch exemplaar. Volstaat te vermelden dat de betrokkene rondrijdt met een Renault Kangoo. Een echte Belgian dentist, zo wordt mij vaak verteld, rijdt niet met een proletenbak (waarvan ik zelf de trotse eigenaar ben) maar met met mooie wagens met veel pk’s. Opvallend vaak met Porsche, heb ik gehoord.

Misschien vergis ik me, en is dit een dwaalspoor. In het andere geval: kent u goed gemotoriseerde tandartsen die ik langs deze weg om medewerking kan verzoeken? Discretie uiteraard gegarandeerd.

mvg,

Erik Raspoet

free lance journalist (Humo, De Morgen, Knack)

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • In het Gentse ken ik 2 tandartsen die met Porsche hebben gereden, Vincent Desmedt en Fernand Vandekerckhove. Weet niet of ze nu nog met Porsche rijden…

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.