Porsche in “komen eten”….

Home Forum Zeverhoekje Porsche in “komen eten”….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Als de gepensioneerde dan toch niet welkom zijn in dat zwembad kan je het nog altijd ombouwen .

buiten het feit dat pensionnées niet op tijd uit het water geraken om naar het toilet te gaan (°-°) , zie ik niet echt een probleem!

PDS

Hahaha inderdaad ! Enkel knappe zwemsters mogen komen 😀

20 Porsches, dat zal geen probleem zijn !

pffffff……gepensioneerde zwemmers
            ik ga elke week om 8h30, 1 km gaan zwemmen, en dat zit vol met die gepensioneerde zwemmers………..don’t do it PDS!!!!!!!! Niets dan miserie 😉

Nieuw clublokaal voor mini Porsche meetings :-))
              Oprit lang genoeg voor twintigtal Porsches ?

Waar is die “vind ik leuk”knop hier ergens? 🙂

@ PDS , (Wij hebben een binnenzwembad waar momenteel amper in gezwommen word )

Ge kunt dat zwembad en ontspanningsruimte altijd openstellen voor de gepensioneerde forumers hé tis maar nen tip .

Ive

Alléé joeng, ‘t leven is aan de durvers hé. Dan ben je wel in één klap héél exclusief 🙂

PDS

Nee nee zo gek ben ik niet !

Ik heb hem wel eens in de inkomhal gezet, dat ging makkelijk.
                      In de living had Monza wel een ideale plek gevonden.
                      Moet enkel een grote raam, een deur worden …..

Maar nooooiiitttt van mijn leven ! 😀

Ive

Hey PDS, Ik zou da binnenzwembad dan laten dichtgooien en heb je een mooie vloer om je GT3 op te zetten. Staat ineen je P in de living, een droom van menig liefhebber hier op ‘t forum 🙂

PDS

Inderdaad Stijn, maar als het budget niet verder wil, moet je een compromis maken he.

Ik heb zelf een huisje van 810m2, maar als ik dan zijn huis zie zou ik bijna ruilen.
                          Lekker gezellig, helemaal benut !
                          Wij hebben een binnenzwembad waar momenteel amper in gezwommen word, een grote ontspanningsruimte waar we nog nooit langer dan 10 min gezeten hebben, …..

Maar ik begrijp uiteraard wel wat wil duidelijk maken 😛

Echt iemand die van motoren en auto’s houdt, super toch? Ik zou het exact zo gedaan hebben. Een huis is maar een dak boven je hoofd.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ach de dag van vandaag heeft iedereen wel commentaar op iedereen. Die gast is een duidelijke motorliefhebber en liefhebber van het betere sportieve merk. :). Met 2 moto’s en een Porsche, ben je niet veel thuis, denk ik. Heb je dan een grote villa nodig?
                              Mocht ik enkele jaren geleden geweten hebben dat ik ooit in het Porsche wereldje zou belanden en zwaar besmet zou geraken, had ik mij wel een ander huis gekocht met veel kleinere tuin…..
                              Die gast heeft groot gelijk => YOLO ! 🙂

“Komen eten” => is sowieso wel wat uitlag TV, niet?

Wat de Porsche betreft, tja, de “jaloerse” mensen hebben het meeste commentaar, niks van aantrekken zou ik zeggen

Trouwens, iedereen doet met zijn geld wat hij wil, daar heeft niemand mee te moeien toch
                                Correctie: iedereen – indien niet getrouwd – doet met zijn geld wat hij wil; iedereen – indien getrouwd – doet met zijn geld wat zij wil 🙂

PDS

Erg dat ze hem zouden uitlachen op sociale media.

Ik vond het wel een leuke kerel !

Prachtige moto’s en leuke Porsche !!

Niks wannabee aan, kopen naar eigen budget !! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.