Porsche in “komen eten”….

Home Forum Zeverhoekje Porsche in “komen eten”….

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Gisteren kort gechat met Steven.
      Niet zijn eerste Porsche. Is een echte gepassioneerde.
      Hij heeft 2 zonen. In een GT3 geen stoelen achteraan, vandaar…compromis.

Toch ‘n liefhebber naar mijn hart.

Ive

da’s waar, maar fake of niet, in mijn garage mag hij hem toch komen parkeren hoor 😉
          en ik vermoed dat die twee moto’s in zijn gang toch ook niet zo goedkoop zijn.
          Hij had mss beter één van de twee weggelaten en een echte GT3 gekozen 🙂

Ieder legt zijn prioriteiten waar hij wil, daar ga ik mij niet mee moeien.
            Maar het is wel een fake GT3, dus die Marchesini’s tegen de muur zullen ook wel fake zijn ?

Ik stop het meest van men centen in men vrouw …of dat nu zo direct met mijn prioriteiten te maken heeft weet ik niet zo zeker !

Ive

Stijn G, groot gelijk. Mijn prioriteiten liggen netjes verdeeld over de twee.
                Huisje naar mijn standaard, maar altijd gezegd dat ik nooit mijn laatste cent in een hoop bakstenen zou stoppen.
                Dus nog een beetje over voor de passie, en geen 911 turbo maar boxster in de garage.

En iedereen doet daar uiteraard mee wat hij zelf wil.
                Sommigen steken hun laatste cent in een boot, anderen in wereldreizen maken, enz enz enz. Ieder zijn passie

Ive

Mijne boxster ga ook zo in de garage ze lol

Had zijn zaken goed op orde, verzorgde garage, propere moto’s. Top zeg ik.

Amaai, schoon collectie!!!

GT3 Wannebee 😉

Philip Geubels?

coole pee zegge ze bij ons

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.