Porsche intercompany golf challenge

Home Forum Zeverhoekje Porsche intercompany golf challenge

• Maker
    Discussie

• Snowbal
    Deelnemer

Vroeg me af of er iemand meedoet met de Porsche intercompany golf challenge

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • foto_2014-04-29.jpg

Een impressie van het transport van de wagens

Niet echt iets voor mij denk ik. Ziet er heel stijf uit met al die kostuumekes. Ben zot van auto’s/porsches en in ietsje mindere mate van golf, maar dat gedoe met die kostuums haalt voor mij de fun af. Ben meer een “smart casual” man.

[quote=”Harley49″ post=166928]

Nee hoor hier is er een. Golftas op de bijrijdersstoel en speciale trolley die in de kofferbak past. Waar en wanneer is die golf challenge?[/quote]

Hier staan de data: http://www.golfstareurope.com/php/index.php

Heb in het verleden al veel holes gelopen met mijn ouwe maar zelf mijn gvb nog niet gehaald…eerst nog een paar jaartjes hockeyen 😉 .

Heel af en toe…zit veel liever achter het stuur maar als ik dan toch is wat extra tijd vind, weet ik het spelletje wel te appreciëren.
                😉

Allez seg, seffens moeten we nog een porscheforum golfwedstrijdje organiseren 🙂

Klopt,ik slaag af entoe een balletje :what: Speel echter niet mee met de challenge..
                    Nog spelers hier?

[quote=”bccars” post=166705]Nope, vermoed dat er weinig golfers op het forum zijn[/quote]

Nee hoor hier is er een. Golftas op de bijrijdersstoel en speciale trolley die in de kofferbak past. Waar en wanneer is die golf challenge?

PDS

Ik heb zondag met RLC vernomen dat de man met zijn zwarte gt3 een fervent golfer is.

Hij heeft zelfs een andere rolkooi omdat anders zijn clubs niet mee konden :respect2:

Nope, vermoed dat er weinig golfers op het forum zijn

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.