Porsche jas

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche jas

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

ik kwam onlangs een jas tegen, ‘inspired by Porsche’. Voor alle duidelijkheid, tis een made in Thailand exemplaar. Prijs was dan ook maar 50$ en ik dacht dat het misschien wel iets leuks kon zijn voor sommige liefhebbers, of voor de kids tijdens hun ritjes als co-piloot. Ze zijn in elke maat te verkrijgen. Vraagprijs was 50€, verzending inclusief. Normaal gesproken zouden er geen taxen bij komen. Vandaar vrijblijvend mijn vraag: heeft er iemand eventueel interesse in een exemplaar?

Groeten,
    Robin
    Porschejas.jpg

Porschejas2.jpg

Porschejas3.jpg

Porschejas4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Prima idee voor de jonge kinderen Robin!, zo denk ik er ook over.
      Toen ik zelf nog een “kid” was droeg ik een motorjasje van Dainese in opvallend rood/wit en voelde me wereldkampioen.
      Als ik toen zo’n Porsche jack had gekregen zou ik er ‘s avonds nog mee op de bank zitten.

Wim

Ik vind het wel wat, maar mis nu net dat bontkraagje erop, dan zou het pas af zijn. :mrgreen:

Even ter verduidelijk: ik ben er niet op uit zo ne ‘frak’ voor mezelf aan te schaffen. Maar voor de kids kan zoiets eventueel nog wel door de beugel. Ik kan me inbeelden dat sommige bengels thuis Porsche met de paplepel ingegoten krijgen en net die mannekes (of miss zelfs vrouwkes?) kan je denk ik wel een plezier doen met zo een exemplaar. En hoe kleiner de mannen, hoe toffer het zicht denk ik dan. Uiteraard ziet het er erg Thais uit, wat wil je ook voor 50€… :mrgreen: Maar ik merk dat er weinig belangstelling is in die richting, even goed. Ik kon het maar voorstellen! 😉

merci Mush, ‘k had net m’n smakelijke lunch binnen 🙄

[video src="https://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aQ4qK0K_460sv.mp4" /]

Dan weten jullie nog wat te veranderen aan je auto om helemaal assorti te zijn :up:

Sparco’s in de 968 = heel goede zetels
                  Dit jasje zou ik niet dragen anders

PDS

Ik heb ook wel Michelin onder mijn auto zitten :wtf: :what:

:ass: :ass:

Maar die wel Sparco of Michelin aan hun auto hebben zitten…

[quote=”René” post=196604]lijkt me iets dat vooral gedragen wordt door mensen die juist niet met een *porsche rijden :roll:[/quote]

https://www.youtube.com/watch?v=i3VxuWT6Dk0

:mrgreen:

Iets te opzichtig voor mij, die logo’s 😕
                          Maar wel een prima initiatief Robin :up:

ik volg de anderen…
                            lijkt me iets dat vooral gedragen wordt door mensen die juist niet met een *porsche rijden 🙄

Typisch Thais, inderdaad. :mrgreen:

Mijn moeder heeft me zo 2 Polo’s meegebracht van haar laatste reis naar daar. Super opzichtige dingen! Identiek dezelfde stijl zoals die jas.
                              Goed genoeg als vrijetijdskleding voor in en rond het huis, maar ik durf er toch niet mee op straat rond te lopen… 🙄 😆

glanzende zijde voor borduursels is toch eens wat anders dan die saaie patches, niet ?? KLIK
                                voor mij mag het ook allemaal wat minder opzichtig zijn als het op kleding aankomt (Neen Sensa, voel je niet aangesproken om te beginnen over leder & latex !!!)

Ziet er nogal…..euh Thais uit 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.