Porsche kleding.

Home Forum Porsche Talk Porsche kleding.

• Maker
    Discussie
  • hallo,
    waar kan ik porschekleding aanschaffen ,bedoel dan met opschrift van embleem,polo’s enz….,
    graag wat foto’s aub,
    grtz,Pascal.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”Audiotronics”:cg42m4bg]Ik wil al een tijdje die bruinlederen vest van porsche kopen maar zoiets moet je eerst kunnen passen. Waarschijnlijk zal ik tot in Brussel naar Dieteren moeten rijden voor die te vinden. Want buiten een klakse, een T-shirt en wat miniatuurmodellen vindt je weinig in de porschegarages.[/quote]

Bij Penders hangen er een heel deel van die leren vesten. En niet zo maar eentje maar nagenoeg de hele collectie……

Ok dat is 200 meter verder dan 😀

[quote=”RSR”:1ntgx6q9]Ha ziet ge ik wist het, en is het niet op de lippenslaan ergens ?[/quote]

Nee is op de kustlaan. 8) 8) 8)

er is in knokke juist een nieuwe zaak opgestart met alles van porsche design

ik vind dat het nog relatief meevalt met die prijzen! Zeker gezien het feit dat het Porsche materiaal doorgaans van zeer goede kwaliteit is… Ik ken andere merken die minstens even duur zijn, zoniet duurder, en vaak duren brol blijken te zijn!

Ha ziet ge ik wist het, en is het niet op de lippenslaan ergens ?

Er is inderdaad in Knokke onlangs een winkel van Porsche-design open gegaan.
                  Je vindt er alles Porsche van kleding tot horloges en zonnebrillen,enz….
                  Winkel ligt in de kustlaan.

Zeker een bezoekje waard, wel behoorlijk prijzig allemaal. 8) 8) 8)

Dat bedoel ik juist,de merchandising is maar pover bij porsche,naar mijn mening.Mss een gat in de markt…. 😆
                    Grtz,pascal.

Ik wil al een tijdje die bruinlederen vest van porsche kopen maar zoiets moet je eerst kunnen passen. Waarschijnlijk zal ik tot in Brussel naar Dieteren moeten rijden voor die te vinden. Want buiten een klakse, een T-shirt en wat miniatuurmodellen vindt je weinig in de porschegarages.

ok thx,zijn er ook links van die winkels of shops?
                          grtz Pascal.

en anders in de state of art winkels, daar hebben ze ook heel wat kleding met verwijzingen naar Porsche
                            KLIK HIER

Binnenkort op de Techno Classica
                              Daar is er steeds een mooie stand met veel Porschekleding .

Ik dacht dat er in Knokke een nieuw winkel was open gegaan waar ze alles zouden hebben.

Weet ik,maar hun keuze is zo beperkt en soms saai….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.