Porsche kofferset voor 996-97 of 986-87

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche kofferset voor 996-97 of 986-87

• Maker
    Discussie
  • Originele Porsche kofferset voor vooraan in de 911 (996/997) of boxster/cayman (986/987)
    Afmetingen: LxbxH : 65 x 17 x 51 en 57 x 17 x 41 cm
    Slechts 1 maal gebruikt en staan nu gewoon stof te verzamelen. Dit kan je duidelijk zien aan de foto’s maar de set staat niet bij mij thuis dus kan ze niet stofvrij maken.
    Vraagprijs €305

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Verkocht aan een liefhebber in Munchen.

:mrgreen: 😉 :drink:

Mart, ik heb de goede gewoonte om vrouwen die aanbellen met handtas binnen te laten; als ze een koffer bij hebben niet :engeltje:
          van een ouwe vos kan je nog streken leren :happy:

Waar ga je naar toe? Kom je hier wonen?

Mss beter ns op uw tong bijten voor je je scherpe pen hanteert.

123

Mijn neus nie afbijten voor iets dak ik niet kan rieken eh.

[quote=”vandamme” post=283746]huh?

Harley G verkoopt iets, Gij doet er 5 euro van af?
                  Doe dan es deftige prijs aanpassing eh, allez, 5 euro , tis nog geen anderhalf % er af 😀
                  Kunt dan beter ‘t stof eens afdoen[/quote]

De weduwe van wijlen Herman911 laat deze set hier verkopen .
                  Naast commentaar op het stof en de prijs verder nog iets?

[quote=”vandamme” post=283746]huh?

Harley G verkoopt iets
                    Gij doet er 5 euro van af?

Doe dan es deftige prijs aanpassing eh, allez, 5 euro , tis nog geen anderhalf % er af 😀
                    Kunt dan beter ‘t stof eens afdoen[/quote]

De weduwe van wijlen Herman911 laat deze set via dit kanaal verkopen via de moderators van PFB.
                    Naast commentaar op de prijs verder nog iets?

123

huh?

Harley G verkoopt iets
                      Gij doet er 5 euro van af?

Kunt dan beter ‘t stof eens afdoen

Het stof is er intussen af

niks verkoopt beter dan zoete broodjes, behalve de DUSTer van dacia

123

Spreuk op Pelican parts forum die dan in het boek “The Gold-Plated Porsche: How I Sank a Small Fortune Into a Used Car” is gekomen:

“Porsche people are like magpies, attracted to shiny objects” (magpies=eksters)

Stof.. not so much.

Er wordt tegenwoordig blijkbaar niet veel meer gereisd :engeltje: 🙁

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.