Porsche & Koffie 2023

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche & Koffie 2023

• Maker
    Discussie

• jdw
    Deelnemer

Hierbij wordt u uitgenodigd op de 5de editie van Porsche & koffie van PCT Tielt op zondag 5 maart 2023 in 8750 Wingene, Rozendalestraat 36. ( West Vlaanderen )
      Het evenement zal doorgaan van 9u30 tot 13u30.
      Gratis koffie voor iedereen met een Porsche.
      Gratis tombola lot voor iedereen met een Porsche.
      De trekking gaat door om 11u30. Er zijn talrijke prijzen te winnen !
      TC Aquila stelt terug zijn cafetaria en sanitaire voorzieningen ter beschikking voor ons.
      Voor meer info: jurgen.dewispelaere@telenet.be of tel 0477 76 89 15
      Hieronder vindt u de kalander van de rondritten van dit jaar.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • jdw

Hierbij alle foto’s van het evenement via deze link:
        https://www.porscheclubtielt.be/gallerij/porsche-koffie-2023

+1 Snoer! 

Dacht teergeliefde Paul nu echt dat wij direct huiswaarts zouden rijden na afloop? Met een lege maag???? Tsk! 

Het was bijzonder leuk, zoals altijd. Zoals een wijs man zaliger ooit zei, luisterend naar de naam Herman, liefhebber van oa Lava Orange 911, Indisch Rot 944… “Other people!”

Dju, wat mis ik Herman. 

[quote=”ZUFF-65 post=290456 userid=11826″][size=85]Klopt , zeer magere foto oogst
            Jakkes…..ne foto van een Panamera-wrap  en ne “schoothond ” in cafetaria : daar zat ik echt niet op te wachten hoor!  
            En tenslotte , een lekkere koele cava of meerdere … voor een veilige terugtocht naar huis uiteraard.

De titel van het topic was verkeerd begrepen door sommigen blijkbaar …[/size]

[/quote]
            Als je zo naar beelden snakt  , moet je maken dat je er zelf bent hè ? Of was het weer te slecht om de P buiten te laten ? 
            Die wagens kunnen er tegen , en dat er een glaasje cava gedronken werd na de koffie maakt ieder voor zig zelf wel uit en hoeft niet zo denigrerend en spottend aangehaald te worden op een forum . Dus voor alle duidelijkheid het was weer een leuk weerzien na deze wintermaanden en daar gaat het bij zo een organisatie om ! 
            Dit is mijn antwoord op uw post hier , en ik ga er verder zeker niet op ingaan of terugkomen ! 
            Groetjes 

jdw

Ondanks het minder goeie weer, waren er toch een 80-tal Porsches aanwezig.Bedankt aan iedereen voor hun komst, het was terug een geslaagde en leuke bijeenkomst.Hierbij nog enkele foto’s van de bijeenkomst:

Klopt , zeer magere foto oogst
                Jakkes…..ne foto van een Panamera-wrap  en ne “schoothond ” in cafetaria : daar zat ik echt niet op te wachten hoor!  
                En tenslotte , een lekkere koele cava of meerdere  voor een veilige terugtocht naar huis uiteraard.

De titel van het topic was verkeerd begrepen door sommigen blijkbaar  

in afwachting van meer alvast mijn kleine foto-oogst:

jdw

Hierbij nog enkele sfeerbeelden van de vorige editie van Porsche & Koffie.

jdw

Hieronder vindt u opnieuw de flyer van Porsche & Koffie 2023.

jdw

Hierbij enkele sfeerbeelden van vorige editie:

dit vond ik wel een toffe…

was vorig jaar ‘mijn eerste keer’ en was aangenaam verrast over al het moois wat er te zien was, dus +1 ongetwijfeld ook dit jaar

Daar zullen we terug aanwezig zijn om al het moois te bewonderen en een praatje te maken met bekenden en onbekenden 

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.