Porsche kopen in de USA???? EUR/$

Home Forum Porsche Talk Porsche kopen in de USA???? EUR/$

• Maker
    Discussie
  • Daarjuist even naar de koers van de Euro tegenover de Dollar gekeken (minder dan 1,15 per dollar), 😯 Nog even en de Amerikanen komen alle Porsche’s die de laatste jaren naar hier zijn gekomen terug opkopen. 😀

Ik denk wel dat koopjes doen aan deze dollarkoers voorgoed verleden tijd is (als het al niet voorbij was)!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Hmmm… Aan 1.36 op 1 was het interessant echter nu? Importtax 30% immers onveranderd en dus ook al is er minder interesse en waarde in de states, prijs zal dan ongeveer overeenkomen met Europese prijzen. En de americans zijn minder collectable dan de Europese. Trein is gepasseerd wat mij betreft.

zelfs met een koers van 1 op 1 zullen er in de USA meer koopjes te doen zijn dan in europa. Amerikanen zijn nu eenmaal zotter van hun eigen musscle cars dan van europese import. zelfs als de kwaliteit hier beter is.

Ik zou investeren in een teletijdmachine of een glazen bol 😉

Dat de amerikanen de mijn maar komen halen dan ! :mrgreen:

Attachments:
            • PORSCHE007.jpg

verwachting is dat het naar 1 op 1 zou gaan … maar mijn vrouw wil mijn beleggingsadvies niet volgen :what: :bounce:

en eigenlijk is het niet om te beleggen maar om te rijden, ja ik weet het. I am a :loser: :loser: :loser:

Heb hald december nog eentje kunnen kopen aan 1.24……….. das nu al bijna 1000€ verschil als ik hem vandaag zou kopen…. :happydance: das snel verdient.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.