Theorie is mooi, maar de praktijk…
Zelfs al wordt het gedoogd, de problemen beginnen pas als er een kindje geschept wordt, of één of andere wielertoerist met een dikke bierpens, of…
Dan gaan de poppen aan ‘t dansen. Dan gaan de paraplu’s open. Kans is klein, maar klein wil niet zeggen onbestaand.
Ik doe “het” altijd met platen van de daily, breng mijn verzekeringsagent op de hoogte, die past het aan, geeft me telkens weer dezelfde preek (voertuig kan aangeslagen worden bij controle etc…) maar dat vind ik niet erg. Zoiets is wel te regelen, erger zou ik het vinden van zelf voor de kosten van een of ander ongeluk te moeten opdraaien. Goed verzekerd zijn is prio 1 :salut:
Wat ik hier verder ook mis is de keuring. De douane is the easy part. Dan begint het gedoe: nummerplaten, COC, gelijkvormigheidsattest, verzekering, etc… (heb hier nog niet gelezen dat het over een oldtimer zou gaan trouwens, tenzij ik iets gemist heb).
‘t Is allemaal te doen hoor, en uiteindelijk vrij eenvoudig, maar er komt allemaal wat planning enzo bij kijken :salut: