Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › Porsche laten blinken
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door ken.
-
MakerDiscussie
-
27 mei 2014 om 22:17
Hey Porsche liefhebbers, binnen een paar dagen staat de 964 thuis!
De Carrera 2 is voor een mechanische opdate bij de garagehouder.
Ik zou de wagen exterieur en interieur terug graag in top toestand willen krijgen.
Waar kan ik terecht om het lakwerk en het leder terug top te krijgen?
Alle info meer dan welkom!!
Groeten Floere . -
MakerDiscussie
-
Amaai ik wist niet dat er zoveel 964 in d buurt waren af en toe kom ik er wel eens eentje tegen 😀
Hier onderaan nog een linkje nr een eerder topic ivm poetsen.
Klik hier
Onze wagen heb ik toen gedaan met Meguair’s producten en de wax van Swissvax
Met rotary machine en de nodige uren werk 😀[quote=”BC911″ post=170675]@pino2: wat is het voordeel van diepe krassen te wetsanden? Diepe krassen zijn krassen die door je blanke lak zijn … Wetsanden heeft als doel het vlakken van je blanke lak …[/quote]
Wetsanding kan je doen bij krassen die redelijk diep zijn en toch niet door je laklaag heen, ook kan je wetsanden vb wagen heeft geen strakke vernislaag dit kan je schuren met korrel 1200 tot 3000 en terug oppolijsten, een kras of steenslagputje kan je ook opvullen en terug oppolijsten , maar om perfevt resultaat te hebben moet je best herspuiten , dit is natuurlijk wat de klant wil , dure herstelling spuiten of kas opvullen, met een grijs metaalkleur is dit wel niet te doen.
[quote=”peter vdl” post=170674]
Laat maar weten als jullie in de buurt bij elkaar komen[/quote]Idem
Ben van GROOTLO :drink:@pino2: wat is het voordeel van diepe krassen te wetsanden? Diepe krassen zijn krassen die door je blanke lak zijn … Wetsanden heeft als doel het vlakken van je blanke lak …
Ik ben van Heist op den berg ook in de buurt 😀
Ken er nog drie in Heist met ne 964 :happy:
Laat maar weten als jullie in de buurt bij elkaar komenHey Vincent,heb zo de indruk dat Porsche wel goed vertegenwoordigd is in onze geburen!
Missschien kunnen we inderdaad eens afspreken met z’en allen om een toer te doen.
Ik werk wel 1 weekend op 2 maar als het op voorhand geregeld word wil ik er wel bij zijn!!
Ivm je pm, ga ik zeker es bezoeken, ben er ooit eens binnen geweest voor een gsm.
Grtz Floere.Mocht je interesse hebben ik doe dit ook polijsten , zie mijn foto porsche is net gedaan geweest, je moet dit wel met het stappenplan uitvoeren als je dit wil goed doen ik werk met rotary en dual , om dit goed te doen kruipt hier wel wat tijd in en met de juiste producten , goedkoop is dit helaas niet als je bekijkt hoe lang je er aan werkt , diepere krassen worden gewetsand indien nodig , uiteraard modt ik de wagen zien om daar een prijs op te plakken
[quote=”Vincent_991″ post=170659]
@ floere : zelf gebruik ik niets anders dan de producten van meguiars. En ik ben daar 100% over tevreden. Als je uitleg of advies wil dan geef je maar een seintje.[/quote]Volledig mee eens. Kijk ook eens op hun website voor handleidingen etc. http://www.meguiars.be/forum/forum.php?langid=3
Werchter? Tremelo? Ik ben van Keerbergen. Vlakbij dus. We moeten misschien eens afspreken. Ik ken er nog een vijftien tal in de buurt. Allemaal maniakken van mooie wagens. En een tiental hebben een porsche. We hebben ook al een paar leuke bijeenkomsten gehad.
@ floere : zelf gebruik ik niets anders dan de producten van meguiars. En ik ben daar 100% over tevreden. Als je uitleg of advies wil dan geef je maar een seintje.
Mijn vader heeft een schoonmaakbedrijf die enkel bij het topsegment zitten vooral design interieurs opfrissen/ontvlekken. We hebben ook al het interieur van een rolls royce ghost, porsche cayenne, bentley continental onderhouden en dit doen we met ons eigen product. Als er iemand dat product wil kopen stuur dan maar een berichtje naar safeclean@telenet.be. Mijn vader kan jullie wat meer uitleg geven/ handleidingen doorsturen etc. 🙂
Indien je er liever niet zelf aan wil beginnen, OlivierV hier op het forum eens contacteren… Een echte krak!! 🙂
[quote=”EG” post=170635]Zit met hetzelfde idee. Hij ziet er nog heel goed uit maar eens polijsten zou geen kwaad kunnen… Voorlopig enkele Meguiars productjes aangekocht en eerst eens bekijken wat dat geeft. Moest er iemand een adresje hebben in de regii oost-vlaanderen voor een polijstbeurt, let me know!! :respect2:[/quote]
Wax-it in Oudenaarde Eine is :up: en anders zelf doen je hebt alvast de goeie productjes gekocht
Zit met hetzelfde idee. Hij ziet er nog heel goed uit maar eens polijsten zou geen kwaad kunnen… Voorlopig enkele Meguiars productjes aangekocht en eerst eens bekijken wat dat geeft. Moest er iemand een adresje hebben in de regii oost-vlaanderen voor een polijstbeurt, let me know!! :respect2:
Leuk om te lezen enkele Porsche forumenaars van in de buurt, je mag ook steeds langskomen ik ben van in de geburen en wil je gerust tips en tricks meedelen (ik nl al enkele jaren int vak :D). Heb vroeger in een ver verleden al een paar posts gedaan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.