Porsche laten blinken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Porsche laten blinken

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

Hey Porsche liefhebbers, binnen een paar dagen staat de 964 thuis!
      De Carrera 2 is voor een mechanische opdate bij de garagehouder.
      Ik zou de wagen exterieur en interieur terug graag in top toestand willen krijgen.
      Waar kan ik terecht om het lakwerk en het leder terug top te krijgen?
      Alle info meer dan welkom!!
      Groeten Floere .

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Aan allen; ik ben woonachtig in het vlaams brabantse WERCHTER!
        Inderdaad waar rock werchter is.( op 2 km afstand, dus ik kan meegenieten van de muziek ).
        Groeten Floere .

idd Floere, “waar zijde gij genesteld” ?

@ BC911 : LIKE 🙂

Zoals hierboven aangegeven is het natuurlijk het leukste om zelf aan de slag te gaan. Geef misschien even aan uit welke regio je bent, misschien is er wel iemand die je op weg wil helpen …

PS: mijn 910de post op het forum, nu ga ik heel goed nadenken over de volgende … 😉

1 link die ik je ten zeerste kan aanbevelen : forum.carclean.nl

Eerst veel lezen, stappenplan doornemen, en dan aan de slag.

Is heel gemakkelijk zelf te doen, mits je bepaalde ‘regels’ in acht houdt.

En -vooral wat polijsten betreft- NIET direct aan de slag met een rotary polijstmachine, maar met een escentrisch model, dat is ‘monkey proof’. Anders riskeer je hologrammen op je lak, en dat wil je echt niet 😉 !

Al bij al komt het neer op de juiste producten en veel tijd/werk, maar het resultaat is er ook naar !

Om je een idee te geven van voor/na, zie een paar van mijn projecten :

Porsche 997 C4

of

Audi A5

of (eigen wagens) Lotus Elise of Porsche 911 Carrera 3.2

Zelf doen met de juiste producten
                Kijk maar eens in m’n topic 😉

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.