Porsche Lectuur

Home Forum Porsche Talk Porsche Lectuur

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • ik probeer op regelmatige tijdstippen nieuws dat officieel van de Porsche fabriek komt, te posten op mijn website.
      Als je regelmatig gaat kijken op http://www.liebe-zu-ihm.be/news.html kom je er wel.
      Op die pagina plaats ik links naar alle wijzigingen op mijn website. En daar zitten soms dus ook Porsche press-releases tussen.

Have fun and keep on Porsching

34.80 % mark momenteel heeft Porsche er nu en ik heb de rest 😆 (was het maar waar )

Anoniem

btw, porsche heeft onlangs een verplicht overnamebod gedaan op VW daar zij over reeds meer dan 30% van de aandelen beschikken. Het overnamebod is eigenlijk meer in theorie dan reëel maar you knever know hé. 🙂

Neen 😈

[quote=”mcklusky”:q85x2x9n][quote=”911-lover”:q85x2x9n]voor Opel niet ❗ [/quote]

Er rijd hier in de buurt thans een opel rond met Porsche velgen onder… dus misschien…??…. 😈 😀 D [/quote]

Met name de Opel Zafira

[quote=”911-lover”:13bh7gpw]voor Opel niet ❗ [/quote]

Er rijd hier in de buurt thans een opel rond met Porsche velgen onder… dus misschien…??…. 😈 😀 D

Voor Lada wist ik , voor Opel niet ❗

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.