Porsche Lentemeeting 10 april 2016 – inschrijving open!

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Lentemeeting 10 april 2016 – inschrijving open!

• Maker
    Discussie
  • De inschrijflink staat online :driver:
    Ik nodig u van harte uit GRATIS aan te melden voor de Kickoff van het jaar 2016. De Porsche Lentemeeting!

Noteer bij Promocode PF BE zodat we zoveel Porsche rijders van dit forum bij elkaar kunnen zetten 8)
    > Klik hier voor alle informatie en registratie 2016

Er waren heel veel Porsche’s van dit forum aanwezig! Dus een leuke manier om elkaar te leren kennen.

Hieronder een video van 2014 (Video van 2015 volgt nog):

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Aha, de dikbillen worden wakker … :drink:

Komende week gaan we de paarden weer laten brullen. :music:

Dus je komt met de Jubi dan? :respekt:

Ik heb overlegd en ga waarschijnlijk iedereen met een Belgisch kenteken bij elkaar zetten, dus dan hebben we gelijk alles bij elkaar.
        Jullie hebben een mooie plek bij het Fort naast het terras! :drink:

Net wat werken gedaan aan de 964 jubi en net op tijd klaar al werd het weer behoorlijk spannend, weer of geen weer ik moet zondag kunnen rijden om de Porsche uit zijn winterslaap te halen

Grtz Geert

Oeps, denk niet dat ik PF BE heb ingevuld, is dit een probleem?

Een mooie 964 politie Porsche heeft zich aangemeld en onlangs nog een 991 GT3 RS :driver:

De weersvooruitzichten zijn aanzienlijk verbeterd ten opzichte van een week geleden.

We’re ready en we hebben er zin in!

Ander kenteken is geen probleem Geert.

Voor de promocode geldt; dat iedereen met de PF BE code wordt bij elkaar gezet zodat jullie ook anderen van het forum eerder tegenkomen.

Zondag wordt een mooie dag!!

Ik moet eerst een vriendin oppikken in Willebroek dus ga er pas op de ring opkomen en zal dan op jullie wachten op de parking
                  na Sint-Job.

Maar voor Chris en Geert is het dan wel handig om in Kruibeke te wachten.

Volgens de planning zijn we vanaf 11u welkom in Geertruidenberg dacht ik
                  dus mss half 10 ofzo tenzij we daar wat eerder willen zijn?

Ook van de partij.
                    Parking Kruibeke zie ik zitten.

Hoe laat ?

Groeten,
                    Rufie.

Ook terug van de partij 🙂

Iemand zin om ergens af te spreken en in groep naar daar te rijden?

Denk dan aan parking Kruibeke E17 richting Antwerpen, of parking Sint-Job op de E19 richting Breda ?

8)

Nog geïnteresseerden om een bakje koffie te gaan drinken bij onze vriendelijk noorderburen?
                        Rustig naar daar bollen, P’kes gluren, koffietje en terug weg…. :up: :drink:

[quote=”Leander” post=232179]Leuk Geert!
                          [/quote]

aangemeld met de Boxster Spyder, zal wel een andere nummerplaat zijn dan opgegeven, probleem?

Ik ga wellicht ook nogeens afkomen maar vermoedelijk deze keer geen ritje meedoen…

Edit: ondertussen geregistreerd met de PF BE code natuurlijk! :happydance:

Aangemeld ‘check’.
                              Maar promocode vergeten in te voeren. Dit had ik te laat gelezen.
                              Maar eigenlijk doet het er niet toe denk ik, prijs is € 0. Goedkoper wordt moeilijk… :think:

Leuk Geert!

Zo juist een prachtige 991 4S Targa aangemeld :thumleft:

PFBE Porsche’s aangemeld
                                PFNL Porsche’s aangemeld
                                A90 Porsche’s aangemeld

Wie volgt? :drink:

absoluut aanwezig

grtz Geert

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.