Porsche Lentemeeting 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Lentemeeting 2014

• Maker
    Discussie

• Leander
    Deelnemer

Beste mensen.

Binnenkort meer informatie hierover maar noteer alvast in uw agenda’s: 13 april 2014.
      Plaats is Geertruidenberg Noord-Brabant.
      Het programma is wederom anders en uniek.

Inschrijven kan binnenkort.

Met vriendelijke groet,

Leander

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
      • @harley g ikke benny996,heb een 997s

Wie van jullie had er een pet van Festina op?

Top locatie, tonnen van plaats en een hoop mooie wagens, blij dat ik geweest ben, nog wat leuke babbels gehad met de mede forum leden, kortom en geslaagde dag al was het wel een beetje fris, vooral voor de dames 😀

Waren er nog geen fotows gevraagd ? :coolness:

Net thuis het was top :up: aan leander en co,ook zeer mooie rondrit :driver:

Parking E17 zelf, tot straks 😉

[quote=”tommeken” post=165400][quote=”Hellraiser” post=165266]Als je die vraag nu gisteravond nog gesteld had, had je met mij kunnen meerijden, had nog een plaatsje vrij maar da’s ondertussen al bezet.

Hoe zit het trouwens met het treintje vanuit het waasland?
                    Anders op de parking Waasmunster langs de E17 rond kwart voor 9 – 9u
                    zodat we er op tijd zijn voor het parkeren?[/quote]

ik kom tegen 9h15 naar waasmunster :relaxman: dan kunnen we samen rijden :driver:

tot dan[/quote]

Ik zal proberen mijn madam wakker te krijgen zodat we iets voor negen aan de parking Waasmunster zijn

Is dat die parking op den E17 zelf of is het die carpool parking aan den afrit waasmunster, kwestie van naar de juiste plek te rijden hé

Ik vertrek uit Gentse, maar zal maar om 10u vertrekken.
                      Het is zondag voor iets hé 🙂

tom

[quote=”Hellraiser” post=165266]Als je die vraag nu gisteravond nog gesteld had, had je met mij kunnen meerijden, had nog een plaatsje vrij maar da’s ondertussen al bezet.

zodat we er op tijd zijn voor het parkeren?[/quote]

ik kom tegen 9h15 naar waasmunster :relaxman: dan kunnen we samen rijden :driver:

tot dan

[quote=”bladerunner” post=165187]Voor de mannen van de Kempen, zullen we dan eventueel om 9.30u afspreken bij Porsche Geel? Dan kunnen we via de nieuwe Noord-Zuid verbinding richting Turnhout, over Baarle Hertog naar de eindbestemming rijden. :driver:

Wie komt er?

– Bladerunner[/quote]

– Ward
                          – Carbonman
                          – Ghost (rij een stuk mee, niet helemaal, andere verplichtingen )

Nog iemand die vertrekt vanuit het Gentse ?
                            Parking Waasmunster is OK voor treintje.
                            Spreken we daar om 9 u af ?
                            9.30 u lijkt mij anders ook OK, dan zijn we daar om 10.30 u.
                            Is nog zeker op tijd, want officieel programma begint pas om 11.30 u.
                            Laat maar weten.

Als je die vraag nu gisteravond nog gesteld had, had je met mij kunnen meerijden, had nog een plaatsje vrij maar da’s ondertussen al bezet.

zodat we er op tijd zijn voor het parkeren?

Misschien een rare vraag: ik zou graag ook zondag naar de lentemeeting gaan maar heb door omstandigheden geen vervoer. Ik ben van het waasland en zoek daarom een wagen waarmee ik mee kan rijden, ik kan mij aanpassen aan startuur en instapplaats (e17, n16 wherever). Mijn vrouw dropt mij daar wel.

Dus als iemand een zitje vrij heeft richting nederland en terug liefst graag een PB. Ik ben zeker bereid in een bijdrage te leveren in de brandstofkosten. Voor de rest beloof ik dat met 2 woorden zal spreken, een handdoek onder mijn broek leg om uw zetels niet te beschadigen en u niet teveel zal ambeteren. 😀

bewijs van goed gedrag en zeden is op aanvraag beschikbaar 😀

Ghost. Je kan de Porsche altijd kwijt!

Voor iedereen overigens die niet heeft ingeschreven. Jullie zijn allemaal welkom.
                                  Er is helaas geen plaats meer op de markt maar in de straten rondom de markt is er zat plaats!

Groet Leander

Geel
                                    Je komt er, je blijft er. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.