Porsche Lentemeeting 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Lentemeeting 2014

• Maker
    Discussie

• Leander
    Deelnemer

Beste mensen.

Binnenkort meer informatie hierover maar noteer alvast in uw agenda’s: 13 april 2014.
      Plaats is Geertruidenberg Noord-Brabant.
      Het programma is wederom anders en uniek.

Inschrijven kan binnenkort.

Met vriendelijke groet,

Leander

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
      • [quote=”tommeken” post=163437]ik ben ook ingeschreven en vertrek vanuit Dendermonde via ST-Niklaas de E17
        op …..:driver:[/quote]

Ah da’s goed, dan kunnen we mss mee aansluiten 🙂

[quote=”Ghost” post=163400][quote=”ward” post=159571]@bladerunner: ik ga ook als gewone luis, zonder rondrit.
          Heb wel interesse om treintje te vormen vanaf Geel/Mol[/quote]

Ik wil dan ook wel aanpikken aan die trein :D[/quote]

Zouden we anders gewoon afspreken rond 9u30 aan Porsche Verellen in Geel?

@Boxsterwalter: ok, we zullen er zijn!

Nog geïnteresseerden?

tom

ik ben ook ingeschreven en vertrek vanuit Dendermonde via ST-Niklaas de E17
              op …..:driver:

[quote=”Harley G” post=163411]Wij vertrekken vanuit Zemst/Hofstade rond 9h30-9h45 en rijden via de E19 richting Antwerpen, de ring op en verder richting in Breda.
                Als er willen afspreken op de parking in Waarloos of voorbij de ring op de E19 richting Breda…..let me know![/quote]

@ HarlyG , Wij komen vanuit Rumst via E19 wij wachten op de parking Rumst -Waarloos 9.30 h .

Walter

[quote=”Leander” post=163398]Op dit moment 250 Porsches en dat is een heel mooi aantal voor de markt van Geertruidenberg.
                  Ik denk dat er de komende weken nog wel enkelen zullen inschrijven.

Wie nog meer? Het is nog minder dan een maand.
                  http://www.carevents.eu/porsche-lentemeeting-2014/

Vriendelijke groet,
                  Leander[/quote]

Is er een grens van het aantal porsches?

Wij vertrekken vanuit Zemst/Hofstade rond 9h30-9h45 en rijden via de E19 richting Antwerpen, de ring op en verder richting in Breda.
                    Als er willen afspreken op de parking in Waarloos of voorbij de ring op de E19 richting Breda…..let me know!

[quote=”ward” post=159571]@bladerunner: ik ga ook als gewone luis, zonder rondrit.
                      Heb wel interesse om treintje te vormen vanaf Geel/Mol[/quote]

Ik wil dan ook wel aanpikken aan die trein 😀

Op dit moment 250 Porsches en dat is een heel mooi aantal voor de markt van Geertruidenberg.
                        Ik denk dat er de komende weken nog wel enkelen zullen inschrijven.

Wie nog meer? Het is nog minder dan een maand.
                        http://www.carevents.eu/porsche-lentemeeting-2014/

Vriendelijke groet,
                        Leander

Net zoals vorig jaar…. ga ik nu weer 🙂
                          Wat is de tussenstand ? 8)

Nog een paar weken en dan gaat het alweer van start!

Inschrijven en meer informatie staat op http://www.carevents.eu/porsche-lentemeeting-2014.

Ik hoop u graag te zien.

Groeten, Leander

:driver:

Bestaat al lang… :salut:

5 Euro/set
                                1 set = 2 lanyards en één naamkaarthouder
                                Bedoeling is op grote treffens zoals bvb de Porsche Days in Francorchamps 1 lanyard rond de achteruitkijkspiegel van de P te hangen en eentje rond de nek mét naamkaartje 8)

Contacteer ons opperhoofd McKlusky.
                                Je kan bij hem ook Porscheforumstickers en nummerplaathouders bestellen :driver:

Tja, ik ben enkel als vip ingeschreven omdat madam de rit ook wil doen en ik niet op tijd een *porsche had. Zijn er geen Porsche forum t-shirts of petten? Ik zat vroeger op een motorforum en daar maakte men dit wel. Handig om elkaar te herkennen….. Hint hint hint

Ben dit ook aan’t overwegen. Zou voor mij ook het eerste evenement worden, met de maand daarna Francorchamps, daar wil ik zeker bij zijn.

Zou leuk zijn om een aantal mensen van hier te leren kennen. Maar de vraag is hoe je ginder de ‘beruchte’ figuren van PFB vind tussen die +400 Porsches? Is er een stand of zo?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.