Porsche Lentemeeting 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Lentemeeting 2014

• Maker
    Discussie

• Leander
    Deelnemer

Beste mensen.

Binnenkort meer informatie hierover maar noteer alvast in uw agenda’s: 13 april 2014.
      Plaats is Geertruidenberg Noord-Brabant.
      Het programma is wederom anders en uniek.

Inschrijven kan binnenkort.

Met vriendelijke groet,

Leander

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
      • Ik ben ook terug van de partij, geen VIP toestanden. Vertrek vanuit Gent en lees nog wel waar ik aan het treintje kan aansluiten. :driver:

Wij vertrekken vanuit regio Mechelen.

Wij zijn er ook bij , indien er uit regio Antwerpen vertrooken wordt hoor ik het wel .

Mvg
            Walter

hoi
              kan vanaf eindhoven aansluiten dan
              :drink:

Ik ga ook afkomen, ook als gewone luis :relaxman: ‘t zou dan al echt moeten tegenzitten als de 964 tegen dan nog niet klaar zou zijn, treintje vormen lijkt me ook wel leuk
                Ik vertrek vanuit Temse(Sint -Niklaas) dus laat maar weten waar jullie vertrekken en ik sluit aan

Grtz Geert

@bladerunner: ik ga ook als gewone luis, zonder rondrit.
                  Heb wel interesse om treintje te vormen vanaf Geel/Mol

Ben al 2 jaar achter elkaar geweest en telkens de moeite. Ook dit jaar wil ik wel komen en ook de rit meerijden, maar dan als VIP inschrijven??? :think:

Neen bedankt, toch maar niet.

Met dit weer heb ik altijd zin om weer te gaan rijden.

Voor diegene die zich nog niet hebben ingeschreven. Schrijf u nu gratis in voor de Porsche Lentemeeting!

Groetjes Leander

Voilà, net mijn kenteken per e-mail doorgekregen en we zijn al VIP geregistreerd…. :first:

Leander ik heb dit gezien ook de datum ,maar zal niet lukken .
                          Ik vond het gewoon leuk vorig jaar ,het is nu niet dat ik geen mogelijkheid heb om te driften of te slippen hoor . 😉

Er zijn momenteel 190 Porsches ingeschreven in 4 dagen. Het gaat ontzettend hard. Helaas is de route al gesloten.
                            Wanneer u de route wilt rijden kunt u zich inschrijven als Vip Kaart houder.

Ik heb contact gehad met de bank en de BIC code is RABONL2U. Dit was eerder verkeerd doorgegeven.

Vriendelijke groet, Leander

idem ingeschreven
                              :drink:

ook intresse in de eifel

[quote=”Funny” post=158581]Leander is er dit jaar geen slip of drift initiatie ?[/quote]

Beste Funny.
                                Dit jaar bij de lentemeeting geen slip en drift inderdaad.

Ik organiseer wel een mooie rit naar Eifel einde van het jaar waar we de Nurburgring op gaan.
                                Daar kunnen we ons helemaal uitleven 😉

Groetjes Leander

Beste HarleyG. U kunt altijd later langskomen hoor. Geen probleem.

Groet Leander

inschrijving? check! 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.