Porsche Lentemeeting 2015 (12/4)

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Lentemeeting 2015 (12/4)

• Maker
    Discussie

• Leander
    Deelnemer

Hallo Porsche rijders.

Dit is alvast een vooraankondiging voor het Porsche Lentemeeting.
      Deze wordt gehouden op zondag 12 april 2015. Noteer alvast in uw agenda 😀 .
      Voor diegene die het niet kennen: het is een gratis event met ongeveer 350 Porsche’s in Zuid-Nederland.

Ik zal hier binnenkort meer informatie plaatsen.

Met vriendelijke groetjes,
      Leander

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
      • Talliman, volgens mij ga je daar nog een mail van krijgen… 🙂

Weet er iemand waar de foto’s die door autphotive genomen zijn kunnen besteld worden?

Carbonman go go go!!

Was inderdaad een topdag, goed weer, gezellige mensen en veel te zien.
              Jammer dat ik de foto´s van facebook hier niet kan doorlinken dan zouden jullie allemaal mee kunnen genieten.

Edit: het lukt weer!!

Zoals deze rode beauty bijvoorbeeld;

Was mijn eerste meeting. Smaakt naar meer. Mooie dag gehad, bedankt Leander en team. Zeker tot de volgende keer.

Bedankt Leander voor de leuke dag. Daar moet heel wat energie in gekropen zijn.

Helemaal toppie die waxbeurt voor het elfje. Staat hier mooi te glimmen nu.
                  Heel wat te zien, alleen had ondergetekende meer zin in praatjes dan plaatjes smile-emoticon
                  Ook bedankt voor het treintje deze morgen met leden het belgisch porscheforum !

Was een leuke meeting, Goed weer, veel wagens (volgens mij iets minder dan vorig jaar) enkele Forumleden tegengkomen. Al bij al leuke dag.

Enkele pics

de rest van de serie op flickr

Top. Zal 10 min later komen dan :). Ik heb een blauw Boxstertje 🙂

Harley G, reken maar dat we er circa 10h45 a 11u zijn. Waasmunster-St-job is toch een ‘voorzichtige’ 30 min schat ik… 🙂
                        Maar we komen je ophalen!!!

Ik ga er vanuit dat jullie de E19 richting Breda zullen nemen…. Na de afrit van Sint-Job in’t Goor en voor die van Brecht is er een snelwegparking. Laten we daar afspreken.
                          We zullen daar vanaf 10h30op jullie wachten. Is nog een half uurtje van daar tot op de meeting.

Grtz
                          H

Super!
                            Kon niet vroeger reageren… :/
                            Rufie, 9:45 aan de carwash oprit Oostakker, de anderen aan Waasmunster, very nice!!!
                            Waren er nog mensen die in de buurt van Antwerpen willen aanpikken???

Harley G, wou jij nor ergens inpikken? Eventueel rond punt Wijnegem? Let us know!!!

Kijk er al naar uit, tot morgen!!!

Tot morgen!
                              Eerste stop 09u45 Oostakker
                              10u-10u15 Waasmunster snack E17

Goedemorgen!

Wanneer u geen bevestigingsmail hebt ontvangen is er waarschijnlijk iets mis gegaan met het inschrijven. Stuur dan even een mail naar info@carevents.eu en dan kunnen we het controleren.

Alle aangemelde Porsche rijders hebben deze morgen een mail ontvangen met Routekaart.
                                De link http://www.carevents.eu/route is de juiste maar heb ook een 301 redirect doorgevoerd op http://carevents.eu/route. Dus binnen no-time gaat het overal goed.

Zin in morgen!

Met vriendelijke groet,
                                Leander

Roadbook zonet ontvangen.
                                  Ik vertrek rond 10h vanuit Zemst/Hofstade/Boortmeerbeek…. Mss komen we elkaar op de Antwerpse ring wel tegen.. 🙂

Ah 10u kwart na 10 ongeveer zeker? als de rest daar ook is toegekomen, ik breng de Chris en den Emil ook mee 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.