Porsche lichtbalk/reflector

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche lichtbalk/reflector

• Maker
    Discussie
  • Is het mogelijk om de lichtbalk van een ouder type ( ’80 ) te vervangen door ene waar de mistlampen zijn ingebouwd ?
    Als dat kan , kan iemand me dan laten weten wat er allemaal moet worden aangepast ?Dank u.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Mijn elver van 84 had dat ook 😉

[quote=”kasper”:2zdr8ked]Die stukjes uitzagen voor de mistlampen is geen probleem.
        Maar de bevestigingen blijken anders te zijn en de bovenkant van de reflector met mistlampen heeft aan de bovenzijde een rand van ongeveer 3 cm die aan de gewone reflector niet aan is .Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpassen ? Iemand ervaring mee ?
        Voor de rest zijn de breedte en de hoogte van de lichtbalken hetzelfde.[/quote]

Kasper, je moet dan boren. Maar kom anders eens kijken bij mij ik heb hier een staan waar dit ook bij gebeurd is. Of stuur anders een PB tje met je E-Mail adres er op en dan stuur ik wel enkel foto’s door, zo zal je zien dat het gaat en hoe het moet.

Luc

Die stukjes uitzagen voor de mistlampen is geen probleem.
          Maar de bevestigingen blijken anders te zijn en de bovenkant van de reflector met mistlampen heeft aan de bovenzijde een rand van ongeveer 3 cm die aan de gewone reflector niet aan is .Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpassen ? Iemand ervaring mee ?
          Voor de rest zijn de breedte en de hoogte van de lichtbalken hetzelfde.

[quote=”kasper”:316tra32]Is het mogelijk om de lichtbalk van een ouder type ( ’80 ) te vervangen door ene waar de mistlampen zijn ingebouwd ?
            Als dat kan , kan iemand me dan laten weten wat er allemaal moet worden aangepast ?Dank u.[/quote]

Gaat idd, juist 2 stukjes er uit en nog enkele kleine dingen .

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.