Porsche liefhebber

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche liefhebber

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo iedereen, als porsche liefhebber heb ik nu net voor de 2de keer een porsche gekocht. Een cayenne 4.2tdi… op vraag van m’n vrouw. Eerst niet zo veel zin in wegens niet sportief maar nu enorm tevreden, beestige wagen… Hij gaat vooruit…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Zelfde ziekte als bij mij …
        Alles weg en ze vinden niks terug. 🙁

inderdaad, ik zie het ook nu. Raar maar waar.
          Waar zijn onze mods? 😀

Die komen niet meer precies. Is de TS hier nog wel aanwezig want er staat geen aantal berichten meer bij ??

dikke proficiat! Mijne eerste cyn was een model S van 2004, mn tweede model turbo van 2009. Zalige bakken :driver: Alleen wat te dorstig als daily, maar dan is die tdi waarschijnlijk wel een heel stuk beter.

Wat ik wel raar vind, is dat op papier de cayn tdi 1pk meer heeft en zowat 110nm koppel heeft dan zijn rivaal de x6 50d, om dat toch bijna een sec trager naar de 100 te komen. Ook de opgegeven top van 252 vind ik wat aan de magere kant voor zulke motor. Maar laat ons eerlijk zijn, alleszins al stukken beter dan de logge 3liter. :applaus:

Ene, is er al om foto’s gevraagd? 😀

Inderdaad hoe zou zo’n beestig beest eruit zien????

Ik had een Kjn V6 diesel en dat was ondermaats voor mij .In 2011 hadden ze spijtig genoeg nog niet de Kjn S diesel .
                  Wat een koppel !

XXX

We geloven er niets van tenzij je hier dringend foto’s post 😈
                    btw – succes met de aankoop :happy:

idd, waar blijven de foto’s :happydance:

op vraag van je vrouw, :respekt:

hey
                        mijn zoon was net bij me had dit wekend ritten moeten doen voor buitenlanders van vliegveld
                        naar paardenveiling moeten brengen in weert
                        schiphol dusseldorf enz
                        hij moest dat doen met nieuwe cayenne 4.2 tdi
                        hij zei niet normaal zo snel als die zijn ongelofelijk wat een super car
                        was een ervaring voor hem.
                        zijn normale werk is chauffeur van een leger generaal audi a8
                        :drink:

Zal wel vooruit gaan !
                          Waarom zijn er hier nog geen foto’s gevraagd ?? :mrgreen:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.