porsche liefhebber

Home Forum Stel jezelf even voor ! porsche liefhebber

• Maker
    Discussie

• jdw

Hallo porsche liefhebbers

De laatste tijd keek ik regelmatig op het forum en op aanraden van snoer maak ik mij nu lid
      Ik ben reeds aan mijn 4de porsche toe 997 panamera 944s2 cabriolet en momenteel een 991
      Ik ben ook lid van pct tielt en zit ook in het 4 koppig bestuur en ik richt ook ieder jaar een rit in en
      ook porsche en koffie van 25 februari in wingene die door snoer reeds op het forum geplaatst is

mvg jurgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Welkom Jurgen.

Welkom Jurgen , ben ook lid van PCT Tielt, tot op P&K
          19105163_10209411717985961_1169796377_o.jpg

18920203_10209403387777711_3845935995269957087_n.jpg

Welkom op het Porsche forum Jurgen. :drink:
            Ook lid PCT uit Nieuwerkerken – Aalst. :up:

Welkom op het Porscheforum Jurgen. :up: :up: :up:
              Groetjes uit Erpe-Mere van een medelid PCT (Fabian), tot binnenkort op C&C

Welkom Jurgen op het leuke Porsche Forum !!
                :drink:

Welkom Jurgen…. probeer zeker eens langs te komen (als ik geen verplicht nummertje heb bij Batibouw….)

XXX

Welkom Jurgen, deelnemers aan dit forum die eens iets in elkaar steken – zoals een treffen – worden zeker gewaardeerd :up:

jdw

Dank u voor de reacties

Ik ken veel mensen die met een porsche rijden en weet dat er enkele op het forum zitten
                      Met welke naam ze op het forum zitten weet ik niet tijd brengt raad
                      Op een evenement of zal ik dit misschien te weten komen

groeten jurgen

PM

[hide]Welkom Jurgen ! Ik denk dat we mekaar kennen hé. 😀 Tot binnenkort! [/hide]

Welkom, Jurgen.
                          Tot binnenkort !

Welkom :up:

Welkom Jurgen. Mooi engagement naar ons geliefd merk :applaus:
                              Had graag gekomen op 25/02 maar mijn porsche is net verkocht en ik weet niet wanneer de volgende op de oprit zal staan. Mocht ik tegen dan al eentje hebben, kom ik zeker langs.

Welkom!

Welkom Jürgen,, blij dat je de weg gevonden hebt naar het forum ! :respect2: :up:

Welkom op het forum Jurgen :salut:

Een echte liefhebber van het merk zo te zien :coolness:

Top initiaitef op 25/2 .
                                    We proberen erbij te zijn :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.