Porsche liefhebber die eindelijk op zoek gaat.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche liefhebber die eindelijk op zoek gaat.

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben geboren in 1977 en ben bewust fan van het 911 silhouet sinds 1978 denk ik toen reed ik met de 911 van mijn peter/oom mee. Mijn vader had jaren voorheen een 356 en heel belangrijk met een gescheiden grille in de motorkap.
    Ik krijg hartkloppingen van de 911 en ga nu op zoek naar een 996, budgetgewijze beslissing en hopelijk een instap naar meer Porsche in mijn leven. Mijn ultieme Porsche droom is een 911 Targa van rond 69 tot 71.
    Ik kijk er naar uit om veel van jullie ervaringen te kunnen lezen en hoop mijn eigen ervaringen halverwege volgend jaar zeker te kunnen delen.

Groeten,

Youri

Attachments:
    • IMG_1473.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • XXX

Succes Youri met de zoektocht, we kijken al uit naar de foto’s van de nakende aankoop 😛

S2

Welkom Youri!

Ik zie het al het komt goed en humor mag er ook al bij zijn heb ik door heel het forum gemerkt.
          Bedankt voor het warm welkom jongens en zeldzame dames moesten die er tussen zitten.

oh ja, en schrijf geen te lange bijdragen … die worden toch niet (goed) gelezen … mijn vorige was dus al fout, maar ik ben nog junior he! :what:

[quote=”Mushroom” post=183668][quote=”Youri996″ post=183666]Ik hou jullie van de zoektocht op de hoogte, nu info info info en binnen een goede 6mnd kopen tenzij ik nu de zaak van mijn leven vind he..[/quote]
              Lol! We hebben hier nog niet zo lang geleden ook ene gehad die nog tot volgend jaar ging wachten… (Kom er maar in Sensa) :mrgreen: :happy:[/quote]

(Kom er maar in Sensa) : Mushroom ??? Ik ben helemaal in de war nu… nog nooit heeft een man zoiets aan mij gevraagd :ass: 😕 :happy: :happy:

Ik was net hetzelfde aan het denken toen ik het las van Youri!
              Beste Youri, trek het je niet aan!

Doe gewoon je goesting, maar :
              – koop niet 100% met je hart,
              – in je schaarse vrije tijd, lees het forum door
              – volg de prijsontwikkelingen via de verschillende website (ook buitenlandse)
              – wees niet bang om een paar 100de km te rijden (maak er een plezante gezinsuitstap van)
              – zie verschillende auto’s vooraleer je toehapt, foto’s zeggen niet alles
              – bij verkoop via tussenpersoon, tracht de eigenaar te zien. Hoe hij/zij leeft, hoe hij/zij praat over de auto, de toekomstplannen etc. Allemaal “soft information” die je samenvoegd met de harde feiten (onderhoudsfacturen, staat van het voertuig etc!)
              – probeer voor te zorgen dat ook je vrouw erachter staat
              – maak foto’s en toets je eigen bevindingen met de leden van het forum
              – maak beslissingen en slik door als je net die “perfecte” voor je neus zit voorbijgaan … geloof mij vrij : er zijn er nog die op je pad komen!

Ik ben pas door het proces gegaan, zoals Mushroom al aangaf, heb ik mij niet aan mijn planning gehouden (understatement). Is dit verstandig : neen!!!
              Heb ik er spijt van? a b s o l u u t n i e t!! :happydance: :happydance: :happydance:

Nogmaals : veel zoekgenot en wijsheid toegewenst! En hou ons op de hoogte he (ook van je resultaten van je studie :mrgreen: )

bedankt Sensa jij hebt ook blijkbaar sneller gekocht dan voorzien las ik hierboven?

Hi Youri,
                  Je hebt de liefde voor de *porsche meegekregen via de moedermelk!

Daarom hartelijk welkom aan de borsten van de leden van het forum! Warme, zachte borsten die opgezwollen zijn van kennis, goede raad en welgemeende aanmoedigingen (en als je je niet gedraagd krijg je van de mod’s een draai om je oren :happy: ).

Hier mag je je terug kind voelen!!! (maar je vervangt wel je eigen pampers he!)

Zonder zever nu : veel veel succes met je zoektocht toegewenst en hartelijk welkom! Ik heb zo’n gevoel dat we ons nog gaan amuseren! :relaxman:

welkom en enjoy the chase.

Bedankt allemaal, ook veel succes dan Ive. Ik ben als antwoord voor Mush heel gehecht aan de klein mannen (3 jongens en ze krijgen het virus druppelsgewijs binnen). Al antwoorden gekregen dat een Porsche toch veel mooier is dan een ferrari dus we zijn goed bezig.

Wim

Welkom op het forum Youri, en succes met de promotie. 😉

PB

[quote=”Ive” post=183676]
                          Zot van ne facelift boxster, maar dan kan de kleine ni mee[/quote]

Ik hoor Mush ivm de kleine al vragen “Hoe hard ben je der aan gehecht?” :mrgreen:

[quote=”Ive” post=183676]
                            ‘k zal er gewoon ene moeten tegenkomen met ‘t gevoel: boenk er op, da is’m[/quote]

En zo werkt het vaak!! :happydance:

Welkom. Leuk intro verhaal!
                              996 is momenteel value for money het meest interessant. (997 komt ook al bijna binnen je budget hoor)
                              Succes met de zoektocht. Een van de leukste dingen om te doen.

Welkom op het *porsche forum :drink:

Ive

in dat geval ben ik ook schuldig hoor. ‘k Zit nu reeds ongeveer drie maanden op ‘t forum hier en nog altijd mijn ultieme droomporsche niet gevonden.
                                  Veel twijfels, dan compromissen tussen model en toepassingsgebieden en dan nog méér twijfels.
                                  Niet aangaande de aanschaf, maar ‘t model.
                                  Zot van ne facelift boxster, maar dan kan de kleine ni mee, anderzijds zot van 996 4s, maar dan gesloten want de cabrio vliegt boven mijn budget.
                                  ‘k zal er gewoon ene moeten tegenkomen met ‘t gevoel: boenk er op, da is’m

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.