Porsche liefhebber die eindelijk op zoek gaat.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche liefhebber die eindelijk op zoek gaat.

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben geboren in 1977 en ben bewust fan van het 911 silhouet sinds 1978 denk ik toen reed ik met de 911 van mijn peter/oom mee. Mijn vader had jaren voorheen een 356 en heel belangrijk met een gescheiden grille in de motorkap.
    Ik krijg hartkloppingen van de 911 en ga nu op zoek naar een 996, budgetgewijze beslissing en hopelijk een instap naar meer Porsche in mijn leven. Mijn ultieme Porsche droom is een 911 Targa van rond 69 tot 71.
    Ik kijk er naar uit om veel van jullie ervaringen te kunnen lezen en hoop mijn eigen ervaringen halverwege volgend jaar zeker te kunnen delen.

Groeten,

Youri

Attachments:
    • IMG_1473.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Bedankt, ik zet er een paar andere hobby’s voor on hold… Wat de aanschaf, rijden en forumbezoek betreft, SCHULDIG

alle symthonen wijzen erop dat je besmet bent met het ongenezelijke *porsche virus :happydance:
        de diagnose is keihard: waarschijnlijk dagelijks dit leuk forum willen raadplegen, 100% zeker een *porsche aanschaffen, en vooral
        zoveel mogelijk willen :driver:
        geniet ervan met volle teugen :drink:

Zalig serie californication en de porsche in de serie is wel slecht verzorgd maar ik zou hem zo op mijn oprit zetten en wat liefde geven

Ik ben momenteel met een opleiding bezig om promotie te maken op mijn werk dus zou echt wel ff moeten wachten, maar ja bestaat er een slechte moment om een Porsche in je leven te verwelkomen? Dacht het niet…haha

Hèh hèh, je hebt het goed zitten blijkbaar! :mrgreen:
              Ooit via dit forum aan een DVD geraakt van No Man’s Land :up:
              Charlie Sheen is dan ook nog één van mijn favo acteurs.
              Ken je Californication dan niet? Ook een aanrader :up: Niet persé vanwege de vele Porsches (alleen Hank rijdt met eentje), maar wel voor de -ahum- verhaallijn :sarcastisch (nee, echt, serieus)

Er is ook een eighties film met Charlie Sheen, No man’s land. Van begin tot einde 911 actie

[quote=”Youri996″ post=183666]Ik hou jullie van de zoektocht op de hoogte, nu info info info en binnen een goede 6mnd kopen tenzij ik nu de zaak van mijn leven vind he..[/quote]
                  Lol! We hebben hier nog niet zo lang geleden ook ene gehad die nog tot volgend jaar ging wachten… (Kom er maar in Sensa) :mrgreen: :happy:

Le Mans? 🙂
                    Cool hé?
                    Als die intro kippevel geeft dan weet je dat je “hangt” en dat het geld gaat kosten 😈 :mrgreen:

Ik hou jullie van de zoektocht op de hoogte, nu info info info en binnen een goede 6mnd kopen tenzij ik nu de zaak van mijn leven vind he..

aan de film van je profielfoto heb ik ook wat uren besteed, het begin van de film is al kippevel, Steve McQueen die aangereden komt in de 911.

het *porsche virus zat/zit duidelijk in de familie :up:
                          mijn peter reed toen met nen opel ascona :bounce:

laat het ons zeker weten als het zover is :relaxman:

thx Targa 84

Het is een slopend virus en ik heb er lang onbewust tegen gevochten, denkend dat het te duur was maar je hoeft geen miljonair te zijn om met een Porsche te rijden he, komt daarbij dat de oom die met de Porsche op de foto reed een mekanieker uit de duizend is met gouden handen erbovenop. Hij is bijna op pensioen en wil in ruil voor ritjes zeker sleutelen.

welkom
                                op dit leuke forum
                                en succes met je zoektocht
                                :drink:

Some guys have all the luck :hail:
                                  Niet verwonderlijk dat het virus blijven hangen is :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.