Porsche Lobster velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche Lobster velgen

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Iemand deze velgen op zijn 986 liggen?
      Is dit te doen op dit type van voertuig, het zijn tenslotte 19″ velgen…
      Welke ET-waarde hebben deze en is dit perfect op de Boxster (986) te plaatsen?

Als iemand foto’s heeft van zijn 986 met deze velgen, shoot me :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • een setje OEM lobsters in 18″ staat hier en hier te koop

Zeer mooie foto’s :up:
          Zijn dit dan 18″ ?
          Wist zelfs niet dat deze origineel van Porsche zouden bestaan in 18″.

Momenteel niet veel nieuws over de 19″ Lobsters.
          Verkoper weet niet of ze 8/9,5 of 11 breed zijn.
          Dus indien het 19″ worden zal ik moeten gaan kijken, tenzij dit echt niet goed zou zijn voor de Boxster?

[IMG]http://i60.tinypic.com/zwoiu.jpg[/IMG]

[IMG]http://i58.tinypic.com/28utpbd.jpg[/IMG]

18 inch want 19 inch verdragen de vroegere versies moeizamer (bv draagarmen) 225/40/18 en 265/35/18
            Persoonlijk vind ik de 19 inch ook qua looks te massaal worden, zeg maar teveel een “sjonnie auto” (niks mis mee overigens hoor)
            Maar de Porsche is toch veelal een ultieme sportscar met een ietwat andere uitstraling dan de (nep) GTI’s van deze wereld….

hé Pascal , dat ziet er wel goed uit als de verkoop lukt ! :up:

Klopt en heb ik ook gedaan.
                Op het eerste zicht te zien staan de banden toch niet fel open getrokken op de velg, dat zou wel zo zijn mochten ze op een 11″ breed liggen.
                Ben in blijde (?) afwachting :sleep:

toch es informeren naar de velgbreedte, staat id binnenkant vd velg want tis niet omdat er bvb 265 op ligt dat de velg gegarandeerd 9″ is bvb…

Tot heden geen antwoord, niet op mail-sms noch telefoon.
                    Dus verder zoeken is de boodschap, in afwachting van.

Heb de brave man een mailtje gestuurd.
                      Aan de bandenmaat te zien (zelfde als jij vermeld) zouden deze er toch onder moeten kunnen.
                      Ben benieuwd naar het antwoord.

PB

Wel opletten dat je geen 11J onder de Boxster krijgt !

:driver: Ben al onderweg 😉

Waarom replica’s als originele ook niet zo duur zijn? Wie zoekt, die vindt… 😉

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Lobster replica’s?

Doen Pascal! Staan super vet onder een 986! :applaus:

PB

Dat zijn nu eenmaal de ideale maten voor de technische controle. :coolness:

Voor en Achter ../35-.. hoog?
                                    Mijn 18″ Carrera Classics bevatten 235/40-18 vooraan en 265/35-18 achteraan.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.