Porsche logica of vergissing mecanieker!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Porsche logica of vergissing mecanieker!

• Maker
    Discussie

• Vankerkhove Jan
    Deelnemer

In’t weekend lekker liggen sleutelen aan mijn porschke. Tot mijn verbazing stelde ik vast na het verwijderen van het linkse achterlichtblok dat zich daar het stalen kabeltje bevindt om het kofferdeksel te ontgrendelen als het elektrisch circuit het laat afweten. Nu moet er iemand mij toch eens uitleggen hoe je in Godsnaam aan dat kabeltje moet geraken zonder het achterlicht te demonteren want daarvoor moet je het kofferdeksel kunnen openen om aan de schroeven te geraken!
      Hoort dat kabeltje nergens anders naar buiten te komen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • [quote=”reys” post=92662]
        [IMG]http://i44.tinypic.com/6eolkz.jpg[/IMG]
        [/quote]

Was dat jouw RS ?
        Lijkt zeer sterk op die van Mich .
        Ook Fransse Import .
        Zo ver ik weet zijn die siededecals typisch voor de Franse RS

Jp inderdaad een heel schoon machien ,hadden we alles geweten op voorhand he 😉

dat schoon koppel; is dat dan gij en den dienen op dat dak daarboven? Was niet geheel duidelijk… :mrgreen:

@Reys : alle begrip man, schitterende wagen was dat :respect2: ! Is één van mijn favoriete Porsches.
              @Mushroom en Rocco: 😀 😀 😀

Anoniem

Allé dan, liefdesverdriet, nu goe 😥
                (om ‘t geld is het mij echt niet te doen, was wel meegenomen natuurlijk)

Is da geen schoon koppel

[IMG]http://i44.tinypic.com/6eolkz.jpg[/IMG]

Ok genoeg nu [IMG]http://i40.tinypic.com/10qdu9t.gif[/IMG]

En JP (reys) is hiervoor echt niet op zijn tenen getrapt hoor 8)
                  Rocco en ik zijn je maar een beetje aan’t jennen 😈

NEE, het is maar taboe als je er zelf over begint :mrgreen:

je hebt het antwoord zelf al gegeven hé, nooit leuk voor iemand als je iets verkocht hebt dat door de jaren ineens heel zeldzaam en duur wordt dan doen je tenen al eens zeer als iemand er naar vraagt

Maar JP mag gerust zijn ons respect is nog steeds mateloos en hij verdient het :respekt:

Kan (of durft 😀 ) iemand van de doorgewinterde forummers mij vertellen waarom de 964RS taboe is ❓ . Kwestie van mee te zijn hé…

Anoniem

Beste 911 addict,

Uw deurbel zal binnenkort rinkelen…aan u om open te doen!

[IMG]http://i42.tinypic.com/2el6szk.jpg[/IMG]

Oeps, blijkbaar een gevoelig punt geraakt…. Tja, heb gelezen dat dit nu 1 van de meest gegeerde en gezochte modellen is.
                          Gasten, straks durf ik naar geen enkele meeting meer komen…

Ouch…
                            911addict is looking to get his ass kicked! :mrgreen:

@911addict
                            : voor 5000 Euro verwijder ik je post, en geloof me, het zal ‘t waard zijn!! 8)

[quote=”911addict” post=92590]@reys. Heb je geen spijt dat je je 964 RS hebt gedaan ? Die zijn nu moeilijk te vinden, dus zeer gegeerd en prijzig. Schijnt een uniek scheurijzer te zijn.[/quote]

don’t mention the 964RS :censored:

ik denk dat dat een open deur intrappen heet :mrgreen:

@reys. Heb je geen spijt dat je je 964 RS hebt gedaan ? Die zijn nu moeilijk te vinden, dus zeer gegeerd en prijzig. Schijnt een uniek scheurijzer te zijn.

Anoniem

Lap…ben weer goe bezig
                                  964RS was kant bestuurder
                                  997 kant bijzit

Simpel: dat wordt altijd bekeken vanuit het oogpunt van de bestuurder die achter het stuur zit 💡
                                    De passagierskant is dus rechts.

En de plus is rood normaal gezien :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.