- Dit onderwerp bevat 64 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 januari 2014 om 02:26
Zoals ik al aangaf in de titel ben ik iemand die geen Porsche bezit, toch niet een echte. Sinds ik me kan herinneren is de 911 (behalve de 964 en de 996) altijd mijn lievelingsauto geweest en dat zal altijd zo blijven.
Mijn wens en hoop is dat ik ooit eens een 911 zal hebben. Ik weet niet wat er zo aantrekkelijk is aan de 911 maar telkens ik er eentje tegen kom kijk ik ernaar net alsof ik een knap maske zie. :coolness:
Verder kan ik vertellen dat ik afkomstig ben uit de Kempen. Gewoon ne gast zoals er zovele zijn. Sport vrij veel.
Ik ga dit forum eens goed bestuderen om te zien of ik de informatie vind die ik zoek. Daarstraks bij een Porsche verkoper geweest om eens te babbelen over de 997 en de 997.2, waar daar zit het probleem. Welk van deze twee zou ik voor gaan mocht ik het over mijn hart krijgen om de centjes uit te geven aan mijn droom. Budget wijs gezien is de 997 beter dan de 997.2 maar dan hoor ik weeral dat er problemen zijn met de eerste 997 generatie. Ik geraak er niet uit. lol
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.