Porsche loze gast komt dada zeggen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche loze gast komt dada zeggen!

• Maker
    Discussie
  • Zoals ik al aangaf in de titel ben ik iemand die geen Porsche bezit, toch niet een echte. Sinds ik me kan herinneren is de 911 (behalve de 964 en de 996) altijd mijn lievelingsauto geweest en dat zal altijd zo blijven.

Mijn wens en hoop is dat ik ooit eens een 911 zal hebben. Ik weet niet wat er zo aantrekkelijk is aan de 911 maar telkens ik er eentje tegen kom kijk ik ernaar net alsof ik een knap maske zie. :coolness:

Verder kan ik vertellen dat ik afkomstig ben uit de Kempen. Gewoon ne gast zoals er zovele zijn. Sport vrij veel.

Ik ga dit forum eens goed bestuderen om te zien of ik de informatie vind die ik zoek. Daarstraks bij een Porsche verkoper geweest om eens te babbelen over de 997 en de 997.2, waar daar zit het probleem. Welk van deze twee zou ik voor gaan mocht ik het over mijn hart krijgen om de centjes uit te geven aan mijn droom. Budget wijs gezien is de 997 beter dan de 997.2 maar dan hoor ik weeral dat er problemen zijn met de eerste 997 generatie. Ik geraak er niet uit. lol

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
    • [quote=”bladerunner” post=252698]En als we het nu eens zouden hebben over de ruitenwisser achteraan? :twisted:[/quote]Eén van de stuikelblokken als ik opties moet kiezen bij de samenstelling. Ruitenwisser? ….. of nie? Mmmmm.

Of een ander wereldschokkend luxeprobleem. :bounce:

En als we het nu eens zouden hebben over de ruitenwisser achteraan? 😈

Zijn beide, de Jubi en de ERE , fantastische auto’s. Gewoon kopen waar je zelf het meeste voeling mee hebt zonder naar eventuele waardestijging te kijken anders rij je er toch nie mee. :salut: :salut: :salut:
            Heb zowel met de 991.1 en 991.2 gereden met PDK en rijdt super, heb wel zelf ne manuele 991 gekocht omdat het voor mij de mooiste was op da moment (was het een PDK geweest had ik hem ook gekocht :salut: :salut: :salut: ) en ook nog geen moment spijt van gehad :driver: :driver: :driver:

Op mobile.de begint het al vanaf 135k, voor een manuele wel pas vanaf 180k :sarcastisch :mrgreen:

Op Gocar.be/autovlan staan verscheidene 50 jaar Porsches te koop. Ze kosten allemaal boven de 160.000 euro. Moet toch zijn waarde behouden, blijkbaar.

Das nieuw :happy: :happy: :drink:

:mrgreen: :happy: :first:

Als je over PDK begint zwijg ik hé?! :drink:

Geen idee waarom 50 jaar een betere reden zou zijn dan 18 LM overwinningen als ‘reden’ :wtf: 💡 ❓

Trouwens ook veel meer van gemaakt :coolness:

En met de mijne wordt tenminste dagelijks gereden, natuurlijk geen probleem want PDK :mrgreen: :mrgreen:

IMG_1446-Edit.JPG

Nog veel mooier én een “speciale” serie mét een reden, niet de zoveelste limited edition met wat plakkers :up:

‘t Was beter dat zo ene mijn garage hier thuis opfleurde. Bv die witte waar ik gisteren ben naar gaan zien. Veel knapper in het wit dan in het rood en de prijs is beter dan in Paal.

Ben er vorige week nog binnen geweest
                            Het zag er zwart van de Cayennes’ en Macans’, letterlijk dan op ene dondergrijze na
                            Boring 😯

Gelukkig fleurt de rode ERE de zaak daar wat op :happydance:

Dat klinkt in mijn oren als een dikke pluim voor PC Paal !

Merci voor alle antwoorden.

In feite hebben jullie allemaal gelijk. Je kent het probleem als je iets door een roze bril bekijkt, dan kan je niet meer 100% realistisch en rationeel denken want je wilt dat ding hebben. Daardoor begin je jezelf dingen wijs te maken die andere vertellen, ook al wringt het in mijn achterhoofd. Je zoekt echt redenen om de aankoop te verantwoorden.

Zoals ik al zei in mijn vorige berichten geloof ik ook niet dat deze ooit veel geld gaat opleveren. Plus een Porsche kopen als investering is wel degelijk een totaal verkeerde benadering.

De verkoper in Porsche center in Paal zei me eigenlijk al hetzelfde (dieje gast was verdorie wreed eerlijk). Je koopt een Porsche voor uw eigen zelf. M.a.w. niet als investering of een toekomstige koper blij te maken, niet met het gedacht in het achterhoofd dat de wagen ooit geld moet opleveren.

De ERE (weeral iets bijgeleerd) is absoluut een ongelooflijke prachtige auto, toch zeker in het wit. Maar persoonlijk vind ik de GTS toch nog iets knapper.

In 2002 heb ik trouwens dezelfde fout begaan door een auto te kopen die eigenlijk exclusief is maar nu geen bal meer waard is en waarvan ik dacht dat deze ooit veel geld zou opbrengen. Al 15 jaar rijd ik met die wagen en geniet er nog altijd van, gelukkig maar.

Zoals ze in het Engels zeggen: bedankt om mijn luchtbel te doorbreken.. :mrgreen:

Ik heb de 991 ERE van PC Paal gezien aan de binnen- en aan de buitenkant. Het is een PRACHTIGE wagen !
                                  Dus Kikie, als die wagen je hart sneller doet slaan (begrijpelijk), kopen dat ding, en RIJDEN. Stop met speculeren of de prijs al dan niet gaat stijgen of dalen, nobody knows ! Als je hem alleen wil kopen als speculant, dan zou ik er van afblijven ! Koop dan wat turbo’s op de beurs.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.